י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
נעצרו בתום סריקות

גנבו אופניים של 'איחוד הצלה' עם ציוד רפואי ונתפסו

חשודים בגניבות אופניים חשמליים במקרים שונים נעצרו על ידי השוטרים והאופניים הושבו לבעליהם. בין האופניים שנגנבו, אופניים השייכים לארגון הצלה ועליהם ציוד רפואי

גנבו אופניים של 'איחוד הצלה' עם ציוד רפואי ונתפסו
הניידת שתפסה את גנבי האופניים צילום: דוברות המשטרה

במהלך סוף השבוע האחרון, איתרו שוטרי הסיור והבילוש של תחנת לב הבירה במחוז ירושלים, בשני מקרים שונים, זוגות אופניים חשמליים החשודים כגנובים. החשודים במעשים אלו נעצרו לחקירה במשטרה.

ביום שישי האחרון לפנות בוקר התקבל דיווח מאזרח שפגש צוות סיור ברחוב יפו בירושלים כי הבחין בחשודים שגנבו שני זוגות אופניים חשמליים השייכים לארגון "איחוד הצלה" עם ציוד רפואי המשמש את צוותי הרפואה.

שוטרי הסיור החלו בסריקות אחר החשודים במעשה ואיתרו את אחד מהם בעת שרכב על האופניים וניסה לחמוק מהם. החשוד, תושב מזרח ירושלים בשנות ה-20 לחייו, נעצר והועבר לחקירה בתחנת המשטרה ומעצרו הוארך בבית המשפט בחמישה ימים, עד לתאריך 20.7.

האופניים שנגנבו. צילום: דוברות איחוד הצלה

מקרה זה מצטרף למקרה נוסף שארע ביום שישי לפנות בוקר, במהלכו הבחינו בלשי תחנת לב הבירה בשני חשודים במרכז העיר כשברשותם אופניים חשמליים שעוררו את חשד הבלשים. החשודים נעצרו, לאחר ניסיונו של אחד החשודים להימלט ולהזדהות כאחר ללא הצלחה, והם הועברו לחקירה בתחנת המשטרה. בחקירה התברר כי אחד החשודים הנו פלסטיני השוהה בישראל שלא כחוק.

האופניים שנגנבו הושבו לבעליהם. מעצר החשודים (בשנות העשרים לחייהם), הוארך בבית המשפט במספר ימים וחקירת המשטרה נמשכת במטרה למצות איתם את הדין.

איחוד הצלה אופניים גניבה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד