ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
מיזם מגורים הפופולרי

שיא ביקושים בפרויקט 'מצפה השחר' רכסים

העיר רכסים עוברת שינוי משמעותי ובמהירות. שכונות ענק חדשות מספקות פתרון אפקטיבי לאלפי משפחות צעירות הדורשות מגורים באיכות חיים בסביבה מפותחת מבחינה גשמית אך גם מבחינה רוחנית • הכירו את מיזם המגורים הפופולרי

שיא ביקושים בפרויקט 'מצפה השחר' רכסים

עם תחילת העבודות מדווחת חברת ISA Group כי בפרויקט 'מצפה השחר' בישוב רכסים נמכרו כ-  100 מתוך 133 דירות ממתחם A שיצאו לשיווק. זאת תוך חודשיים בלבד מאז יצאו לשיווק.

בשכונת 'מצפה השחר' ייבנו בסך הכל כ 630 דירות, ע"י ISA GROUP  בשני שלבים.

הביקוש הער מוכיח שוב כי קהל רוכשי הדירות, זוגות צעירים ומשפרי דיור מקומיים מבין את השינוי המשמעותי שעובר האיזור וממהר להצטרף למהפיכה.

בימים אלו ממש, עוברת רכסים שינוי משמעותי ובמהירות, עם שכונות ענק חדשות שיספקו פתרון אפקטיבי לאלפי משפחות צעירות הדורשות מגורים באיכות חיים בסביבה מפותחת מבחינה גשמית אך גם מבחינה רוחנית, עם קהילות ותיקות עם מוסדות חינוך ענפים. רכסים נהנית גם מקרבה לחיפה, מספר דקות נסיעה לאחד הריכוזים הגדולים בארץ של מקומות תעסוקה בכל ענפי המשק.

משפחות רבות מיהרו לנצל זאת שהמחירים עדיין לא משקפים את מלוא הפוטנציאל של המקום ומיהרו לזנק על ההזדמנות לרכוש דירת גדולות ומרווחות במחיר של דירות קטנות וצפופות במרכז הארץ, רגע לפני העלייה הנוספת.

מומחי נדל"ן צופים כי בשנים הקרובות עם השלמת השכונות החדשות 'מצפה השחר' 'רכסים צפון' ו'שכונת הפרסה' צפויה רכסים להיות העיר המובילה כפתרון לציבור החרדי, ותמנה מלמעלה מ50,000 נפש מה שישנה שנה את מפת הדיור החרדית בישראל.

פרויקט מצפה השחר הנבנה ב'שכונת רסקו', מציע דירות רחבות במפרט גבוה בסטנדרט המפורסם של חברת ISA Group, לובאים מהודרים, בתי כנסת ומוסדות חינוך חדשים הנבנים כחלק אינטגרלי מהפרויקט.



רכסים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד