כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
החקירות נדחו

רעייתו לשעבר של טראמפ מתה מנפילה במדרגות

אשתו הראשונה של נשיא ארה"ב לשעבר דונלד טראמפ מתה ביום חמישי האחרון בגיל 73 בביתה במנהטן לאחר שנפלה במדרגות ביתה. בשל המוות הפתאומי, התביעה בארה"ב הודיעה כי חקירות פיננסיות של ילדיה נדחו למועד לא ידוע

רעייתו לשעבר של טראמפ מתה מנפילה במדרגות
חדר מדרגות. אילוסטרציה צילום: אוליבר פיטוסי/פלאש90

איוונה טראמפ, אשתו הראשונה של דונלד טראמפ ואם שלושת ילדיו הגדולים, מתה מפציעות בפלג גופה העליון לאחר נפילה מקרית, כך אמר ביום שישי הבוחן הרפואי הראשי של ניו יורק. הנשיא לשעבר הודיע ​​כי איוונה טראמפ מתה בגיל 73 יום קודם לכן (חמישי) בביתה במנהטן, אך לא כלל פרטים על סיבת או אופן מותה. ביום שישי, דובר משרד הבוחן הרפואי הראשי בעיר ניו יורק אישר את הדיווחים כי איוונה טראמפ ככל הנראה נפלה בשוגג ונמצאה בתחתית המדרגות של ביתה.

פקידי בריאות בארה"ב רואים בנפילות את הגורם המוביל למוות הקשור לפציעה עבור אנשים בני 65 ומעלה. כ-64 מתוך 100,000 קשישים מתים כתוצאה מנפילות בשוגג, כך לפי המרכז לבקרת מחלות ומניעתן. ביום חמישי אחר הצהריים, כוחות חירום הגיעו לביתה של איוונה טראמפ באפר איסט סייד במנהטן, ומצאו אותה מחוסרת הכרה. הם קבעו את מותה בזירה וציינו כי "לא נראה כי מדובר בפלילים", כך מסרה המשטרה בהצהרה.

הנשיא לשעבר טראמפ, בנו דונלד ג'וניור ואיוונקה היו אמורים להיחקר ביום שישי כחלק מחקירה אזרחית בניו יורק על עסקיהם. אבל משרד התובע הכללי של מדינת ניו יורק דחה את החקירות כתוצאה ממותה של איוונה טראמפ. תאריכים חדשים לחקירה לא פורסמו. בהצהרה של דובר התובע הכללי של המדינה נכתב: "אנו מנחמים את משפחת טראמפ".

איוונה טראמפ הייתה אשתו הראשונה של דונלד טראמפ. היא גדלה תחת שלטון קומוניסטי בצ'כוסלובקיה לשעבר, נישאה לדונלד טראמפ ב-1977 והתגרשה ממנו בשנת 1992.

"אמא שלנו הייתה אישה מדהימה, כוח בעסקים, ברמה עולמית, יופי קורן, אמא וחברה אכפתית", מסרה משפחת טראמפ בהצהרה. "איוונה טראמפ הייתה שורדת, היא ברחה מקומוניזם ואימצה את המדינה הזו. היא לימדה את ילדיה על חוצפה וקשיחות, חמלה ונחישות", מסרה המשפחה. "היא תחסר מאוד לשלושת ילדיה ועשרת נכדיה".

בהצהרה ברשת החברתית שלו, כתב בעלה לשעבר דונלד טראמפ דברי הספד קצרים: "אישה נפלאה, יפה ומדהימה, שניהלה חיים נהדרים ומעוררי השראה, הגאווה והשמחה שלה היו שלושת ילדיה, דונלד ג'וניור, איוונקה ואריק", כתב. "היא הייתה כל כך גאה בהם, כמו שכולנו היינו כל כך גאים בה".

איוונקה טראמפ דולנד טראמפ משפחת טראמפ אריק טראמפ איוונה טראמפ קושנר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד