ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024

תכנן להשליך רימון במרכז המסחרי - אך הוא התפוצץ בידו

לבית המשפט המחוזי בלוד הוגש כתב אישום בגין נשיאת והובלת נשק וירי מנשק חם כנגד תושב רחובות, זאת לאחר שרימון שהתכוון להפעיל במרכז מסחרי בנס ציונה התפוצץ בידיו בטרם השליכו ליעד

תכנן להשליך רימון במרכז המסחרי - אך הוא התפוצץ בידו
מעצר. אילוסטרציה צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

פרקליטות מחוז מרכז הגישה לאחרונה לבית המשפט המחוזי בלוד כתב אישום בגין נשיאת והובלת נשק וירי מנשק חם כנגד תושב מרחובות, זאת לאחר שחפץ נפיץ שהתכוון להפעיל במרכז מסחרי בנס ציונה התפוצץ בידיו בטרם השליכו ליעד.

על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד אורי רינצקי, במהלך יולי הגיע הנאשם לאזור המסחרי בנס ציונה כשהוא נושא על גופו חפץ נפיץ שבכוונתו להפעיל. הנאשם, התמקם בסמוך לחנות והחל לתפעל את החפץ הנפיץ במטרה להשליכו על מי מבאי המקום או על אחת החנויות.

מסיבה שאינה ידועה, הנאשם הפעיל את החפץ טרם הספיק להשליכו, והוא התפוצץ בעוד הוא אוחז בו בידיו. כתוצאה מהפיצוץ רוטשה כף ידו של הנאשם והוא נמלט עד שהתמוטט בקרבת מקום, משם פונה לבי"ח לקבלת טיפול רפואי.

במקביל לכתב האישום הוגשה כנגד הנאשם גם בקשת מעצר בה ציין עו"ד רינצקי כי "המשיב הצטייד בחפץ נפיץ, נשא והוביל אותו בכוונה לעשות בו שימוש כנגד אדם או רכוש, וכל זאת במקום הומה אדם, שמסביבו אנשים רבים, בשעת אחה"צ, לאור יום, כאשר הוא מסכן באופן ממשי אנשים רבים. אך בשל סיבה בלתי ידועה, הפעיל המשיב את החפץ הנפיץ טרם הספיק להשליכו לעבר יעדו, והגם שהמשיב הוא שנפגע (באופן לא קל) מהפעלת הנשק, הרי תוצאה מצערת הזו, מצביעה על פוטנציאל הנזק והסיכון שהמשיב יצר".

 

כתב אישום רימון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד