ח' אייר התשפ"ד
16.05.2024
ריגש את החסידים

אחווה משפחתית: האדמו"רים בני הדודים ערכו טיש שבתי משותף

מאורע מיוחד התרחש השבת בחצר שומרי אמונים עת האדמו"רים משומרי אמונים וזוועהיל ערכו טיש משותף בסעודה שלישית. 'בחדרי חרדים' עם כל הפרטים הקטנים מהטיש שריגש את החסידים

אחווה משפחתית: האדמו"רים בני הדודים ערכו טיש שבתי משותף
האדמו"רים מזוועהיל ושומרי אמונים בטיש צילום: באדיבות המצלם

במהלך השבת שבת בבני ברק האדמו"ר מזוועהיל לרגל שבת השבע ברכות בנישואי נכדתו, בסעודה שלישית הגיע הרבי לבית מדרשו של בן דודו האדמו"ר משומרי אמונים ברחוב שפת אמת, והאדמו"רים ערכו בצוותא את הטיש כאשר הם יושבים ביחד בראש השולחן.  

הרבי משומרי אמונים כיבד את האדמו"ר מזוועהיל בסדר הזמירות הנהוג בזוועהיל עד יחידיתי ומשם שוררו את ניגוני שומרי אמונים, כמו כן הרבי משומרי אמונים שורר מזמור לדוד וה' מלך כנוסח שומרי אמונים. 

על אף שבשומרי אמונים לא אומרים דברי תורה בסעודה שלישית רק מספרים סיפורי צדיקים, כיבד הרבי משומרי אמונים את האדמו"ר מזוועהיל לומר דברי תורה, האדמו"ר מזוועהיל קיצר בדבריו באומרו שלא רוצה לשנות ממנהג המקום.

בדבריו הביע את רגשי לבבו לראות את ההנהגה של ש"ב האדמו"ר משומרי אמונים ואיך כל הקהילה זקנים עם נערים דבוקים ומקושרים לאילנא דחיי בציינו שמשנת תשכ"א זכה רבות להסתופף בצל דודו ה'חוקי חיים' זיע"א שהערב היארצייט של רעייתו הרבנית בתיה חיה ע"ה בתו של האדמו"ר רבי מרדכי מזוועהיל זיע"א ושמחה גדולה היא לו לראות את זקני החסידים מאז כאשר האדמו"ר נוקב בשמותם של אותם המסתופפים בצל מנהיג העדה האדמו"ר משומרי אמונים כאשר תחת הנהגתו החצר גדולה ופורחת לשם ולתפארת.

בסיום הטיש סיפר האדמו"ר משומרי אמונים סיפורי צדיקים על צדיקים שיום ההילולא שלהם חל בשבוע הקרוב כמנהגו, ובברכת המזון על הכוס כובד האדמו"ר מזוועהיל. 

דבר מעניין נרשם כאשר הגבאי המיתולוגי לבית שומרי אמונים הרה"ח ר' אשר זעליג חנון ששימש בטיש את שני האדמו"רים יחדיו בצורה מעוררת השתאות. האדמו"ר עמד בתפילות מנחה ומעריב בסמוך לאדמו"ר משומרי אמונים עם סטנדר וכסא מפואר ששימש את הרבי ה'תפארת אהרן' משומרי אמונים זיע"א

לאחר תפילת מעריב נכנס האדמו"ר מזוועהיל לביקור ידידות בחדר האדמו"ר משומרי אמונים ובסיום ליוהו המארח האדמו"ר משומרי אמונים עד לפתח הבניין. שבת זו הותירה רושם נפלא על חסידי שומרי אמונים וזוועהיל בטיש המרומם המשלב את ניגוני ומנהגי שומרי אמונים וזוועהיל בצוותא חדא כפי שהיה בזמן שהאדמו"ר מהר"מ מזוועהיל היה שובת אצל חתנו האדמו"ר ה'חוקי חיים' זיע"א בשנים עברו מעת לעת בזמני שמחה וכדו'.

 

שומרי אמונים טיש זוועהיל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד