כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024
"אני אדם רציני"

המתמודד מול נתניהו לראשות הליכוד מסביר

גבות רבות הורמו לפני שעות אחדות לשמע הידיעה כי ישנו אדם שאינו חבר כנסת ואינו מוכר לציבור שהחליט להתמודד מול המנהיג הבלתי מעורער של הליכוד - בנימין נתניהו. בראיון ראשון לתקשורת מנסה האיש להסביר ולפרוס את משנתו אולם לכאורה ללא הצלחה

המתמודד מול נתניהו לראשות הליכוד מסביר
בנימין נתניהו צילום: שריה דיאמנט, פלאש 90

בנימין גואטה, חבר מרכז ליכוד ותושב ראשון לציון, החליט להגיש את מועמדותו לראשות מפלגת הליכוד מול יו"ר האופוזיציה וראש המפלגה בנימין נתניהו, זאת כחלק מהפריימריז הצפויים בליכוד. האם מדובר בניסיון אמיתי לרשת את מקומו של נתניהו בסיעה?

גואטה שוחח עם בן כספית ואריה אלדד ברדיו 103fm והגיב על הפרסומים: "אני אדם רציני. אני לא שייך לאף אחד ולא שליח של אף אדם, את התשובות האמיתיות חשוב שתקבלו מכל כנסת ישראל. יש כל כך הרבה קונספירציות סביבה. שמעתי כל מיני האשמות כלפיי, אין פה עניין של לקרוא תיגר על נתניהו, אלא להיפך. אני מבין שהסיטואציה שהוא נמצא בה היום בלתי אפשרית, והוא נלחם על הבית שלו, על שמו הטוב ועל העשייה לאורך השנים".

לדבריו, "היום נתניהו עומד ככוונת לכל הדברים", הוסיף. "אם אותו אדם ייפול, אני חושב שזה יהיה אות קלון ובכייה לדורות. אנחנו לא מדברים על אשמה או חוסר אשמה. אני מתמודד לכבוד נתניהו בשביל להוכיח שאם הוא נופל, כל המדינה הולכת לאבדון. אני סך הכל מציע אלטרנטיבה אמיתית לעם ישראל כולו. נתניהו הוא יקיר לבי, אני לא מתמודד נגדו, אם צריך לעשות צדק בעולם".

צמד המגישים הוותיקים שניהלו עם האיש שיחה שארכה כמעט 8 דקות לא הצליחו להבין מה המטרה שלו בהתמודדות ומהי האלטרנטיבה שהוא מציג.

מוקדם יותר היום דיווחנו ב'בחדרי חרדים', כי בנימין אברהם גואטה, בן 46, תושב ראשון לציון שהגיש הבוקר טופס מועמדות לראשות תנועת 'הליכוד' לאחר שהשיג לפי התקנון עשרת אלפים שקלים.

לפי ההערכות מדובר אולי במועמד קש שהציבו מול נתניהו יו"ר מרכז הליכוד ח"כ חיים כץ ויו"ר המזכירות ח"כ ישראל כץ כדי לגרום לנתניהו להתבזות ולאלץ אותו לנהל קמפיין גם בעצמו וזאת שעות לאחר שניצח בבית הדין של הליכוד שהכריע כי מי שיבחרו את נציגי המחוזות לרשימת הליכוד לכנסת יהיו המתפקדים המונים 118 אלף איש ולא חברי מרכז הליכוד המונים 3,700 חברים.

כך או כך, נתניהו שוהה כעת בלונדון וצפוי לשוב ביום שלישי. באם המועמד בנימין גואטה לא יסיר את מועמדותו, הרי שנתניהו ייאלץ להתבזות ולנהל קמפיין לראשות הליכוד מול מועמד זוטר עד לפריימריז בעוד שבועיים וחצי - ו' מנחם אב.

מפלגת הליכוד פריימריז בליכוד בנימין גואטה בנימין נתניהו בחירות לכנסת ה-25 פריימריז לראשות הליכוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד