י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
שליחות קצרה

האם ששיכלה את שני ילדיה היחידים בפוסט מטלטל

"כשנגמרות המילים מתחילה האמונה" כך פתחה האם את הפוסט המרגש בו היא מתארת את סיפורה המצמרר של שני ילדיה היחידים שהגיעו לעולם למספר חודשים ועלו השמיימה

האם ששיכלה את שני ילדיה היחידים בפוסט מטלטל
דמעה צילום: pixabay

בעקבות פלא-יה / ריקי שווד

"נתת... נס להתנוסס" פלא-יה

כשנגמרות המילים מתחילה האמונה.

אמרו לי שהסיכוי שלו להוולד ולחיות בעולם הזה הוא אפס. לא נתנו לי שום תקווה. רק להפך.

מתוך אמונה שרק השם מחליט מי יחייה והוא יכול הכול התחלנו לעשות השתדלויות. הפרשות חלה, ברכות צדיקים, תפילות עם ישראל הקדוש. עד הלידה וגם בסופה לא היה ברור שיהיה פה פלא ואז שפלא-יה יצא לאוויר העולם התגלה פלא ה' שנתן חיים בניגוד לכל הציפיות.

פלא-יה: התינוק שנולד ללא כליות והצליח לחיות / טורה של אפרת ברזל

עברנו איתך, פלא-יה, בפגיה תהליכים של עליות ומורדות. אחרי שלושה חודשים וברית בפגיה הגענו ליעד  שחיכינו לו כל כך: יציאה הביתה. התגייסנו במסירות תוך למידה של כל הנדרש לטיפול הנצרך בבית. היית כלי מכניס ברכה, איתך נכנסו לבית: חיים, אושר, אהבה, תקווה שהיו במשך שנות הציפיה רק בגדר חלומות שהתחילו להתגשם .

אתה לימדת אותי מהם אהבה והענקה ללא גבולות. איך אפשר להיות מאושר רק מלהתבונן בך  שוכב בעריסה רגוע נקי משמיע קול. שמחה שלפחות הצלחנו גם קצת לטייל איתך. היינו בכותל  לקחנו אותך איתנו בשבתות לבית כנסת ועוד דברים שעוד לא הספקנו. אם הייתי יודעת שהזמן מוגבל הייתי מבקשת עוד זמן להרגיש את הטוב המופלא הזה. לאחוז בו ולא להרפות.

השליחות שלך ושל אחותך בעולם הזה היתה קצרה מידי. נשמות גבוהות.

ילדים יקרים שלי, צביה תחיה ופלא-יה חיים אברהם, תהיו מלצי יושר במקום הגבוה שאתם נמצאים בשמים תבקשו מה' שיביא לנו את המשיח ונזכה לפגוש אתכם בקרוב בתחית המתים. שנזכה להנות ממכם גם.

 תזכרו שאתם הפכתם אותנו להורים ויש לנו עוד הרבה מה לתת לכם. מתגעגעים להתמסר, לחבק, לנשק, להעניק. 

ילדים אהובים שלנו אתם הילדים שה' נתן לנו בהשגחה פרטית מדויקת. מקווה שמה שנכנס לבית שלנו ממכם. המתנות שנתתם לנו אושר, אהבה, והתקווה ישארו. שנוכל להמשיך הלאה. תודה רבה ה' שדרך הפיקדונות קיבלנו את האוצרות.

פוסט פטירה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד