י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
נאבקו על חינוך הילדים

פיתה אותה במרמה: אישום נגד רוצח ספיר נחום ז"ל

בכתב האישום שהוגש נגד ולאא חלאילה, תושב עכו שחשוד ברצח ספיר נחום ז"ל, אם ילדיו, מפורט כיצד קיבל החלטה להמית את המנוחה, אז פיתה אותה להיכנס לרכבו ולקח אותה לזירת הרצח שם ביצע את מעשיו בקור רוח והמשיך לדרכו

פיתה אותה במרמה: אישום נגד רוצח ספיר נחום ז"ל
ולאא חלאילה צילום: Alon Nadav/Flash90

פרקליטות מחוז חיפה (פלילי) הגישה לבית המשפט המחוזי בחיפה כתב אישום נגד ולאא חלאילה (34) תושב עכו המייחס לו עבירות של רצח בנסיבות מחמירות וחטיפה זאת בגין רציחתה של ספיר נחום ז"ל (23), אם ילדיו הקטינים.

מכתב האישום אותו עולה כי מערכת היחסים בין הנאשם למנוחה, להם שני ילדים משתופים, התאפיינה בחוסר יציבות ומחלוקות, בין היתר, בנוגע לחינוך וגידול הקטינים, ובמהלך חודש מאי 2022 החלה המנוחה לפעול לפתיחה בהליך משפטי נגדו.

סוף טראגי לתעלומה: הגופה שנמצאה - של ספיר נחום ז"ל

האליבי קרס: כתב אישום חמור יוגש נגד רוצח ספיר נחום

כתב האישום מפרט כיצד גמלה בליבו של הנאשם החלטה להמית את המנוחה. לאחר שהמנוחה השאירה את הקטינה בגן הילדים והייתה בדרכה לביתה, חלף הנאשם בנסיעה עם רכבו בסמוך לנתיב הליכתה של המנוחה ועצר את רכבו לידה.

חלאילה פיתה במרמה את ספיר להיכנס לרכבו ולנסוע עמו, והשניים נסעו מחוץ לעכו. הנאשם עצר את הרכב בסמוך לשביל עפר המוביל לגבעה הנמצאת מזרחית לכפר איבטין. ואז, כשהמנוחה עימו, הגיע אל שטח פתוח, תחום בצמחיה מרובה, שם המית את ספיר נחום וקבר את גופתה ולאחר מכן עזב את המקום, שב אל רכבו ונסע אל ביתו.

גופתה של המנוחה אותרה רק לאחר עשרה ימים של חיפושים מאומצים ונרחבים, שנערכו על ידי כוחות משטרה ומתנדבים.

בבקשת המעצר הוסיפה הפרקליטות: "מדובר ברצח מתוכנן ומתוחכם שנעשה בקור רוח ובצורה המצביעה על תעוזה רבה והיעדר מורא". הפרקליטות מבקשת לעצור את הנאשם עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

ספיר נחום רצח כתב אישום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד