כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
שוב ירי המוני

שלושה נהרגו בקניון בארה"ב: אזרח חמוש חיסל את היורה

בתי ספר, כנסיות, חנויות מכולת ותהלוכת יום העצמאות כולם הפכו למטרות בחודשים האחרונים של פסיכופטים שמתעוררים בבוקר ויוצאים לטבוח באזרחים חפים מפשע ללא סיבה. הלילה נרצחו שלושה אנשים בקניון באינדיאנה ארה"ב, אזרח חמוש חיסל את היורה

שלושה נהרגו בקניון בארה"ב: אזרח חמוש חיסל את היורה
זירת הירי צילום: צילום מסך

ירי המוני נוסף בארה"ב: שלושה בני אדם נרצחו ושניים נוספים נפצעו באירוע ירי שהתרחש אמש (ראשון) בשעות הערב בקניון אינדיאנה, לאחר שאדם עם רובה פתח באש בקומת אוכל מהיר. אזרח חמוש ירה בו והרג אותו וכך מנע טבח נוראי יותר. הרוצח נכנס לקניון גרינווד פארק עם רובה וכמה מחסניות של תחמושת והחל לירות באזור האוכל, כך אמר מפקד משטרת גרינווד, ג'ים אייסון.

צעיר בן 22, ממחוז ברתולומיאו הסמוך, שנשא נשק ברישיון בקניון, ירה והרג את החמוש. הירי האחרון היה המשך לאירועי ירי המוניים בארה"ב, האירועים הללו לא מפסיקים, מעל 320 מקרי ירי המוניים אירעו בארה"ב מתחילת השנה.

ארבעה מאלה שנפגעו מירי היו נשים ואחד היה גבר, אמר מפקד המשטרה אייסון, לדבריו, ילדה בת 12 הייתה בין שני הפצועים, מצבם של שניהם יציב.

המשטרה החרימה תיק גב חשוד שהיה בחדר שירותים ליד מתחם האוכל, אמר אייסון. השוטרים יצאו לקניון בסביבות השעה 18:00 שעון מקומי לאחר דיווחים על הירי. "הגיבור האמיתי של היום הוא האזרח שנשא כדין נשק חם במתחם האוכל והצליח לעצור את היורה כמעט ברגע שהחל לירות", ציין אייסון.

הירי ההמוני היה רק ​​האחרון ממנו סבלו האמריקנים בשנת 2022. בתי ספר, כנסיות, חנויות מכולת ותהלוכה של הרביעי ביולי בהיילנד פארק, אילינוי, כולם הפכו לזירות הרג בחודשים האחרונים. "לא יכולים יותר לשאת אירועים כאלה במדינה שלנו", אמר עוזר מפקד המשטרה של אינדיאנפוליס, כריס ביילי.

ארה''ב אינדיאנה אירוע ירי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד