י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
עצוב

נורא: משפחה מבית שמש עומדת להיזרק לרחוב בימים הקרובים

למשפחת גנז מבית שמש חמישה ילדים ובתקופה האחרונה הם הולכים לישון רעבים לפת לחם כמו בתקופות הקשות ביותר בהסטוריה • אם לא די בזה, בקרוב הם צפויים להיזרק מהבית באם לא יעמדו בנטל תשלום השכירות החודשית

נורא: משפחה מבית שמש עומדת להיזרק לרחוב בימים הקרובים
בית. אילוסטרציה צילום: פיקסביי

משפחת גנז מתמודדת בשנים האחרונות עם מחלה כרונית של האב ומצב כלכלי נורא!

האב בנימין חלה באופן בלתי צפוי במחלה שמרתקת אותו למיטה במשך תקופות ארוכות. בימים בהם הוא שוכב במיטה מיוסר הוא אינו יכול אפילו לתקשר עם הסובבים אותו. לפני שחלה היווה בנימין מקור הפרנסה העיקרי של המשפחה, האם, שרה, משמשת כמוכרת בחנות ומשתכרת שכר מינימום בלבד.

לאחר שהתבררה מחלתו של האב הוא ניאלץ לעזוב את עבודתו התובענית והנטל הכלכלי שחולק בין שני ההורים נפל על כתפיה הצרות של האם. לא זו בלבד, הוצאות הרפואה הרבות והתזונה המיוחדת לה נזקק האב הכבידו מאוד על המצב הדחוק גם כך.

תרמו כאן למשפחה שעומדת להיזרק מהבית לא עלינו>>>

למשפחת גנז חמישה ילדים ובתקופה האחרונה יש יותר ויותר ימים בהם הולכים לישון רעבים לפת לחם כמו בתקופות הקשות ביותר בהסטוריה.

בחודשים האחרונים נישא הבן, ולמרות הפשטות בה נערכה החתונה, ההוצאות המרובות כבדו עד כדי כך שהאם לא עמדה בנטל תשלום השכירות החודשית. 

בימים האחרונים הודיע משכיר הדירה כי לא יוכל עוד להאריך את תוקף השכירות במידה וחוב דמי השכירות לא ישולם תוך שבוע.

הגאון הרב אשר אנשיל שווארץ שליט"א בעל ה"מעדני מלך" מכיר את המשפחה ופונה בבקשה מיוחדת לסייע להם טרם יהיה מאוחר, והם יזרקו לרחוב מחוסרי כל.

תרמו כאן למשפחה שעומדת להיזרק מהבית לא עלינו>>>

בית שמש מצב קריטי ועד הרבנים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד