כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
ממניע אידאולוגי

"במטרה להעביר מסר להנהלת הכלא": העונש למחבל שדקר סוהר

בית המשפט גזר עונש של 8 שנות מאסר בפועל על אסיר בטחוני שהורשע כי חתך באמצעות דוקרן את פניו של סוהר בכלא נפחא, וזאת ממניע אידאולוגי מתוך מטרה להעביר מסר להנהלת בית הסוהר ורשויות המדינה

"במטרה להעביר מסר להנהלת הכלא": העונש למחבל שדקר סוהר
כלא שמור: אילוסטרציה צילום: Pixabay

בית המשפט המחוזי בבאר שבע גזר עונש של 8 שנות מאסר בפועל על אסיר בטחוני בכלא נפחא שהורשע בביצוע מעשה טרור של חבלה בכוונה מחמירה כלפי סוהר. הנאשם, יוסף אל מבחוח, המשתייך לארגון חמאס ומרצה בכלא עונש של 15 שנות מאסר בגין עבירות ביטחוניות חתך באמצעות דוקרן מאולתר בפניו של סוהר, וזאת ממניע אידאולוגי מתוך מטרה להעביר מסר להנהלת בית הסוהר ורשויות המדינה.

הנאשם הודה והורשע בעבירת מעשה טרור של חבלה בכוונה ובמסגרת ההסדר, עתרו הצדדים לעונש של 8 שנות מאסר, במצטבר למאסר אותו נושא הנאשם כעת.

בית המשפט המחוזי בב"ש אימץ את ההסדר וגזר על הנאשם עונש של 8 שנות מאסר בפועל, מאסר על תנאי ופיצוי בסך של 6,000 ש"ח לסוהר. בגזר הדין צוין, כי "העבירה שעבר הנאשם היא חמורה ופוגעת פגיעה ממשית בערכים מוגנים של שמירה על ביטחון אדם, שמירה על שלמות גופו של אדם, שמירה על כבודו של אדם ושמירה על ביטחון הציבור והסדר הציבורי, במתחם בית הסוהר. הואיל והנאשם ביצע את העבירה כמעשה טרור, הפגיעה היא גם בביטחון המדינה".

 

 

אסירים ביטחוניים דקירה גזר דין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד