כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

כתב אישום: העיר לנוסעי הקלנועית - והותקף ע"י האם וילדיה

לבית המשפט הוגש כתב אישום כנגד נאשמת ושלושת ילדיה בגין עבירות של תקיפה בנסיבות מחמירות, איומים וגניבה, זאת לאחר שתקפו גבר כבן 50 שהעיר להם על נהיגתם הפרועה בקלנועית בפארק הירקון

כתב אישום: העיר לנוסעי הקלנועית - והותקף ע"י האם וילדיה
בין הזמנים בגני יהושע צילום: שוקי לרר

פרקליטות מחוז ת"א הגישה לאחרונה לבית המשפט השלום בעיר כתב אישום כנגד נאשמת ושלושת ילדיה בגין עבירות של תקיפה בנסיבות מחמירות, איומים וגניבה, זאת לאחר שתקפו גבר כבן 50 שהעיר להם על נהיגתם הפרועה בקלנועית בפארק הירקון.

מכתב האישום שהוגש על-ידי עורכת הדין לבנת מלמד, עולה כי ביולי 2021 שכרו הנאשמים רכב גולף בגני יהושע בתל אביב והסתובבו באמצעותו ברחבי הפארק, כאשר הילדים נוהגים בו לסירוגין. בשלב מסוים סטתה הקלנועית לכיוונו של המתלונן שרכב על אופניו, המתלונן פנה אל האם והעיר לה.

בין המתלונן והנאשמים החלו חילופי דברים, והנאשמים אף איימו על המתלונן באמרם "מי אתה? זו מדינה שלי...", "תסתלק מפה לפני שנשחט אותך... טפו עליך".

המתלונן ניסה לעזוב את המקום ואף התקשר למוקד 100 של משטרת ישראל במטרה להזעיק עזרה, אך הנאשמים חסמו את דרכו. בשלב זה הגיע אדם אחר ותקף את המתלונן במכות אגרוף, בעוד שאחד מהילדים גנב את מכשיר האייפון של שלו, בעוד המתלונן ניסה להימלט מהמקום הנאשמים רדפו אחריו והמשיכו לתקוף אותו. האירוע הסתיים רק עם התערבותם של באי הפארק. מיד לאחר מכן, עלו הנאשמים על הקלנועית ועזבו את המקום.

כתב אישום קלנועית תקיפה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד