י' אייר התשפ"ד
18.05.2024

איך לטוס ולחזור עם המזוודה בשלום? עצות לנסיעה בטוחה עם כבודה

להלן מספר עצות בנוגע לטיסה בטוחה עם כבודה בתקופה הנוכחית – כך תטוסו, תגיעו ותחזרו בשלום עם המזוודות שלכם

איך לטוס ולחזור עם המזוודה בשלום? עצות לנסיעה בטוחה עם כבודה
מזוודות צילום: בועז קציר

קיץ 2022 עומד בסימן החזרה לחיים של הארץ והעולם כולו לאחר שנתיים של מגיפה בהן מרבית המערכות הגדולות בעולם שותקו בצורה חלקית או מלאה. ההתאוששות של החזרה מהקורונה מורגשת בצורה משמעותית גם ובמיוחד בעולם התיירות והטיסות, כאשר שורר עומס כבד בשדות תעופה שונים וחברות התעופה עדיין לא הצליחו לגייס חזרה את מצבת העובדים המקורית. מצב זה יוצר עיכובים משמעותיים בהגעה של טיסות ובמיוחד בהגעת הכבודה. להלן מספר עצות בנוגע לטיסה בטוחה עם כבודה בתקופה הנוכחית – כך תטוסו, תגיעו ותחזרו בשלום עם המזוודות שלכם:

להצטמצם ולהסתפק בטרולי שעולה עימנו למטוס – במידה ומדובר בטיסה לתקופה קצרה יחסית, או שאינכם לוקחים אתכם יותר מדי חפצים מלכתחילה, כדאי לנסות ולהסתפק במזוודת טרולי קטנה/בינונית שתעלה אתכם למטוס (ולא תשלח בבטן המטוס, כמו המזוודות הגדולות). כך הכבודה שלכם נמצאת אתכם כל הזמן ותגיע יחד אתכם לכל מקום אליו תגיעו. חשוב לקחת בחשבון כי נכון לאמצע הקיץ, בשיא הבלגאן של חברות ושדות התעופה, חברות מסוימות עלולות להקשות על העלאה של טרולי למטוס. בדקו זאת מבעוד מועד עם חברת התעופה שלכם. במידה וניתן להעלות טרולי ואתם יכולים להסתפק בכך – עדיף.

צ'יפ לאיתור המזוודה – אנשים רבים רוכשים בשבועות האחרונים צ'יפ ייעודי וניתן לאיתור אותו שמים על המזוודה (או בתוכה), כך שניתן לעקוב אחריו בכל רגע נתון ולדעת בדיוק היכן נמצאת המזוודה שלנו. הצ'יפ מתממשק לאפליקציה ייעודית (במכשירי אפל – AirTag ואפליקציית Find My… ובמכשירי סמסונג – SmartTag), וגודלו כמטבע של חצי שקל. מדובר בפתרון פשוט ונוח על מנת לדעת בכל רגע היכן המזוודה שלנו, מה שיכול להיות שימושי מאוד בימים אלו. אנשים רבים אינם מקבלים את המזוודות שלהם ואלו ממתינות במשך ימים ושבועות באולמות מלאים במזוודות (עכב הבלגאן הנוצר במאות ואלפי טיסות שונות מדי שבוע). צ'יפ שיוביל אותנו היישר אל המזוודה יכול לחסוך לנו הרבה מאוד זמן ועוגמת נפש...

ביטוח כבודה במסגרת ביטוח הנסיעות – חשוב כיום לדאוג לפתרונות שונים למזוודה, אך תמיד חשוב גם לרכוש ביטוח נסיעות בטרם עולים על המטוס לחו"ל, ולבצע השוואת ביטוחי נסיעות בשוק הביטוח נמצא את הפוליסה המשתלמת ביותר עבורנו. במצב הנוכחי, בו הסיכויים לעיכוב משמעותי בהגעת הכבודה הם גבוהים יחסית, בעיקר אם מדובר ביעדים רחוקים או אם יש קונקשיין, מומלץ ביותר להוסיף הרחבה לכבודה – כיסוי ייעודי עבור מקרים של עיכוב בהגעת הכבודה או אובדן של המזוודות. כך, גם במקרה והמזוודה שלכם תתעכב או תלך לאיבוד, לפחות תקבלו על כך פיצוי כספי נאות ותוכלו לקנות פריטים חיוניים לתחילת השהות בחו"ל עד שהמזוודה  תמצא דרכה אליכם. לדוגמא הכיסוי בפוליסת מנורה ביטוח נסיעות לחו"ל  לאיחור בהגעת המזוודה הוא 150$ לכל מבוטח שהמזוודה שלו לא הגיעה כאמור מדובר על כיסוי עליו מומלץ ביותר שלא לוותר.

לסיכום, בעיות במועד הגעת הטיסה או הכבודה הן כיום דבר שבשגרה בארץ ובעולם כולו, אך באמצעות כמה שיטות פשוטות ניתן לצמצם את הסיכויים שלנו להיפגע מהמצב, או לפחות לוודא כי נהיה מוכנים במקרה והמזוודה שלנו תתעכב גם כן.

הכתבה בשיתוף אתר שוק הביטוח המומחים בהשוואת ביטוח נסיעות לחו"ל בין כל החברות בשוק הביטוח, ביטוח נסיעות לארה"ב הזול בישראל

טיסות מזוודות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד