כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
עמדת חמאס הושמדה

אחרי שקליע פגע בנתיב העשרה: צה"ל תקף ברצועה

שעות לאחר שקליע פגע במבנה ביישוב נתיב העשרה, צה"ל תקף עמדה של חמאס ברצועת עזה | הקליע פגע במבנה תעשייתי בישוב, לא היו נפגעים

אחרי שקליע פגע בנתיב העשרה: צה"ל תקף ברצועה
טנקים של צה"ל בגבול עזה צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

צה"ל תקף היום (שלישי) ברצועה, בתגובה לירי הקליע לעבר עוטף עזה. לפי צה"ל, כלי טיס תוקף עמדה צבאית של ארגון הטרור חמאס בצפון רצועת עזה.

מוקדם יותר דווח כי נמצא קליע במבנה בנתיב העשרה. לאחר בדיקה עלה כי מקור הקליע הינו מירי שבוצע היום מרצועת עזה ופגע במבנה תעשייתי בישוב.

בסוף השבוע שיגרו הפלסטינים 4 רקטות לעבר שטח ישראל. שתי הרקטות הראשונות שוגרו מעט לאחר חצות, ואזעקה נשמעה באשקלון ובמועצה האזורית חוף אשקלון. מערכת כיפת ברזל יירטה את אחת מהן והשנייה נפלה בשטח פתוח. לא דווח על נזק או נפגעים כתוצאה מהירי.

לפנות בוקר נשמעה אזעקה נוספת במועצה האזורית לכיש, ולפי צה"ל, שתי רקטות נוספות נפלו בשטח פתוח. בישראל מעריכים כי מאחורי הירי עומדים "ארגונים סוררים".

בתגובה לירי, מטוסי קרב תקפו לפנות בוקר אתר צבאי ובו סדנת ייצור תת קרקעית לחומרי גלם רקטיים של ארגון הטרור חמאס, במרכז רצועת עזה. "התקיפה בוצעה בתגובה לירי הרקטות ששוגרו מרצועת עזה במהלך הלילה", נאמר בהודעת דובר צה"ל. צה"ל מסר כי האתר שהותקף, "הינו מהאתרים החשובים והגדולים ברצועה לייצור חומרי גלם רקטיים לארגוני הטרור"

 

 

תקיפה בעזה נתיב העשרה קליע

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד