י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
"אמא נפלה מהצוק"

חרדית נפלה מגובה 15 מטרים במפלי הניאגרה

קבוצת חרדים שטיילו ליד מפלי הניאגרה, זכתה השבוע לנס, כאשר אישה בהיריון שהיתה חלק מהקבוצה, החליקה מצוק תלול ונפלה מגובה של יותר מ-15 מטרים | הסתיים בנס

חרדית נפלה מגובה 15 מטרים במפלי הניאגרה
מפלי הניאגרה: אילוסטרציה צילום: Pixabay

משפחה חרדית של חסידי חב"ד משכונת קראון הייטס שברובע ברוקלין בניו יורק, שיצאה לטיול קבוצתי במפלי הניאגרה מפלאי תבל השוכנים בין ארה"ב לקנדה, נקלעה לסיטואציה מלחיצה שיכולה היתה להסתיים באסון. המשפחה צעדה רגלית בצד הקנדי של מפלי הניאגרה כשהאירוע התרחש.

"התקדמתי עם אחד הילדים שלי תוך כדי צעידה, כשלפתע הבת שלי באה אלי והחלה לצעוק לעברי "אמא נפלה מהצוק", סיפר הבעל לאתר 'קראון הייטס אינפו'. "אם היית רואה את הצוק הזה, היית חושב שזהו, זה נגמר". המצוק היה ירידה צרופה של יותר מ-15 מטרים, ונמצא בחלק מוגבה של השביל שעליו טיילנו ויש לו בליטות של סלע מלמעלה למטה, והוא מסתיים ליד שפת המים".

כשהבעל צרח את שם אשתו, היא הגיבה שהיא חיה והיא בסדר: "התקשרתי למכבי האש, אבל מכיוון שהיינו עמוק בתוך השביל, לקח להם 45 דקות עד שעה להגיע אלינו", הסביר הבעל. "בינתיים, שלושה ג'נטלמנים ירדו מחלק אחר של השביל כדי לעזור לה. מהמקום בו היינו, לא הייתה לנו דרך לרדת אליה למטה".

קרוב לחמישה עשר כבאים הגיעו למקום וירדו עם סנפלינג במורד המצוק אל האישה הפצועה. הם לא הצליחו להעלות אותה בחזרה ולפיכך הם ביקשו מסירת תיירים עזרה, והשיטו אותה במים עד למקום מבטחים.

נס האירוע כולו התברר בבית החולים, שם נאמר למחלצים ההמומים שהגברת סובלת מפציעות קלות בלבד וכי התינוק בסדר. "כשהשוטר התקשר אלי מאוחר יותר ואמרתי לו שאשתי והתינוק בסדר, הוא פשוט בכה", תיאר הבעל המאושר את הנס שנעשה עם רעייתו והעובר.

מפלי הניאגרה קנדה ארה''ב נס נפילה מגובה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד