כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024
צוברים כח

למעלה מ-6,000 משתתפים במחנות הנופש של 'עזר מציון' ברחבי הארץ

הנופשונים נערכים עבור חולי סרטן, נפגעי נפש ואנשים עם צרכים מיוחדים ומאפשרים להם לצבור כוח להתמודדויות לאורך השנה ^ יו"ר עזר מציון הרב חנניה צ'ולק: "בכל שנה אנחנו מתרגשים מחדש לשמוע את התגובות של משתתפי הנופשונים ואנחנו מבינים איזה עוצמה המשפחות והחולים שואבים מהימים הללו לכל השנה"

למעלה מ-6,000 משתתפים במחנות הנופש של 'עזר מציון' ברחבי הארץ
מחנה עזר מציון צילום: יח"צ

בשבועות האחרונים נערכו במלון ציפורי בקיבוץ חפץ חיים נופשונים למשפחות של אנשים המתמודדים עם בעיות נפשיות ולמשפחות שבהן הורים או ילדים החולים בסרטן. הנופשונים כוללים מערך רחב של מתנדבים ומתנדבות ולוגיסטיקה נרחבת, במטרה להנעים את שהותם של המשתתפים ככל הניתן.

מחנות הנופש לחולי סרטן מיועדים לילדים חולי סרטן ולבני משפחותיהם, ולהורים צעירים חולי סרטן ולבני משפחותיהם. מחנות הנופש מכילים צוותי סיוע רפואיים, אחיות וצוותי תמיכה והתנדבות רבים במטרה לאפשר לחולים ולבני משפחותיהם ליהנות מנופש מהנה ברמה גבוהה לצד גישה מהירה לסיוע רפואי במידת הצורך.


הרצאה במחנה הנופש • יח"צ

"עזר מציון מקפידה בכל שנה לקיים את הנופשונים, ואנחנו משתדלים לענות אל הצרכים ככל האפשר" מוסיף הרב צ'ולק. "אנחנו מלווים את החולים ואת האנשים עם הצרכים המיוחדים ובני משפחותיהם לאורך כל השנה, בסיוע מקיף. פעילות מחנות הנופש היא אחד מרגעי השיא שלנו בסיוע לחולים ולמשפחות במקום שהם הכי זקוקים לו. בכל שנה אנחנו מתרגשים מחדש לשמוע את התגובות של המשתתפים ואנחנו מבינים איזה עוצמה המשפחות והחולים שואבים מהנופשונים לכל השנה".

עזר מציון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד