כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
מצב בלתי אפשרי

משפחת גנז קרסה: "בעל הדירה מאיים לזרוק אותנו מהדירה"

משפחת גנז מבית שמש קיבלה בימים האחרונים התראה כי הם הולכים להתפנות מדירתם, אם המשפחה המתמודדת בגבורה בשנים האחרונות עם מחלה קשה של בעלה ומצב כלכלי בלתי אפשרי, במכתב מצמרר על המצב הקשה אליו הגיעה המשפחה

משפחת גנז קרסה: "בעל הדירה מאיים לזרוק אותנו מהדירה"
בית המשפט שלח התראה צילום: שאולה הייטנר, מתוך אתר פיקיויקי

"שלום כאן שרה גנז מבית שמש,

בשעה שאתם יושבים בבתים שלכם וקוראים את המכתב שלי, אני יודעת שאנחנו עלולים בימים הקרובים להיוותר בלי קורת גג…

בימים האחרונים פנה אלי בעל הדירה ואמר, שלמרות אי הנעימות הוא לא יוכל להמשיך לתת לנו לגור בדירה אם לא נסדיר את חוב השכירות בתוך שבוע.

כשהוא סיים את השיחה אני פרצתי בבכי, במשך שעות ארוכות לא יכולתי לדבר, בנימין, בעלי ניסה לשאול בקול חלוש מהמיטה אם הכל בסדר, אבל אני לא הצלחתי אפילו לשתף…

לעזרה הקליקו כאן>>>

זה התחיל לפני שלוש שנים, כשבנימין בעלי חלה במחלה קשה במשך ימים ארוכים הוא שכב במיטה, בהתקף הראשון של המחלה הוא נעדר במשך מספר שבועות, בסיומם הודיע לו המעסיק שהוא לא יוכל להמשיך בעבודה עם מחלה כזו שמרתקת אותו למשך תקופות ארוכות במיטה.

בנימין חזר הביתה בעיניים כבויות, הוא לא הצליח להסתיר את הדמעות, הוא רחם עלי הוא הבין שעכשיו עם הסיוע שהוא צריך יהיה לי קשה עד בלתי אפשרי להוסיף שעות עבודה, אבל אני אמרתי לו שאני אתאמץ עוד ואוסיף שעות בחנות בה אני עובדת וכך נכסה גם את עלות השכירות וההוצאות הרפואיות הרבות.

אבל יחד עם זה ההוצאות רק הלכו וגדלו הביאו אותנו לא פעם למצב שלא יכולנו לשלם את השכירות החודשית, כך פעם בכמה חודשים ניסיתי לשלם חלק מהחובות המצטברים. לאחרונה בשעה טובה ומוצלחת התחתן הבן שלנו מוישי, התחייבנו רק למינימום ההכרחי, ידעתי שאני לא מסוגלת להוסיף עוד מעמסה על המינימום בו אנחנו חיים,  אבל יחד עם זאת הסכום הקטן הפך את תשלום דמי השכירות לבלתי אפשרי.

כל העת קינן בי החשש מהיום הזה שבעל הדירה יאבד את סבלנותו והשבוע זה קרה.  הוא התקשר ואמר שזה הפעם האחרונה שהוא מתריע לתשלום החוב ואם לא, אנחנו נאלץ לעזוב את הדירה.

אני פונה אליכם מהלב המרוסק שלי: אל תתנו לנו להיזרק לרחוב, אל תתנו לילדינו הרעבים להיוותר בלי מיטה ולמחלתו של בנימין להידרדר בגלל שאין לנו כסף לרכוש תרופות"

הגאון הרב אשר אנשיל שווארץ שליט"א שמכיר את המשפחה מקורב יצא בקריאה נרגשת לסייע להם רגע לפני שיהיה מאוחר.

לעזרה הקליקו כאן>>>

ועד הרבנים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד