כ"ו אייר התשפ"ד
03.06.2024
גיבור לאומי

צפו: עובר אורח הציל תינוק וילדים מבית בוער

גבר באינדיאנה הפך לגיבור לאומי לאחר שעצר את רכבו ליד בית בוער, נכנס לפעולה וחילץ חמישה אנשים שנלכדו בתוכו לפני שכוחות הכיבוי הגיעו למקום, האיש גם הציל תינוק מתוך הבית הבוער

צפו: עובר אורח הציל תינוק וילדים מבית בוער
הגיבור עם הילדה צילום: צילום מסך

ניק בוסטיק, בן 25, נסע עם רכבו באינדיאנה ארה"ב בשעות הבוקר המוקדמות של ה-11 ביולי, כשזיהה מרחוק בית בוער. הוא לא בזבז זמן, הגיע למקום מיד והציל ארבעה דיירים מתוך בית בוער ביניהם תינוק, לאחר מכן הוא עלה קומה נוספת כדי להציל ילדה בת 6, כך דווחה התקשורת המקומית.

לאחר מכן, על פי הדיווחים, עבר האורח ההרואי למקום אחר בבית, הוא קפץ מחלון בקומה השנייה תוך שהוא מחזיק את הילדה חזק ורץ איתה החוצה מהשריפה הבוערת.

בסרטון ממצלמת גוף של שוטר, האיש תועד ברגע שבו שוטר לוקח את הילדה הבוכייה מזרועותיו של הגבר המתנשם. "אני צריך חמצן" אמר בוסטיק בשעה שהתיישב על המדרכה.

אזרח גיבור מציל נשים ילדים
לאחר מכן שוטר נראה עוזר לבוסטיק לקום ולוקח אותו לצד השני של הרחוב שם שמו חוסם עורקים על זרועו הימנית המדממת. "אני בקושי יכול לנשום" נשמע בוסטיק אומר כשהוא שוכב על הקרקע ומתנשף, "התינוק בסדר? בבקשה תגיד לי שהתינוק בסדר". השוטרים הרגיעו את בוסטיק ואמרו לו כי התינוק שהציל בסדר. התינוק סבל מחתך קל בלבד בכף רגלו. "עשית טוב אחי" נשמע שוטר אומר.

על פי הדיווחים, בוסטיק אושפז בשל שאיפת עשן וזרועו הפגועה. הוא אמור לקבל תעודת כבוד וגיבור לאומי, על ידי גורמים רשמיים החודש הבא.

שריפה אינדיאנה ארה''ב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד