א' אייר התשפ"ד
09.05.2024
"גיבוי מלא"

כנס הוקרה לעשרות משגיחי הכשרות של המשטרה

רבנים ואישי ציבור השתתפו אמש בכינוס הוקרה לעשרות משגיחי הכשרות של המשטרה, האמונים על מערך המזון של עשרות אלפי השוטרים ולוחמי מג"ב הפועלים ברחבי הארץ

כנס הוקרה לעשרות משגיחי הכשרות של המשטרה
כנס המשגיחים של המשטרה צילום: יעקב כהן

באירוע הוקרה רב רושם וראשון מסוגו, שנערך אתמול (שלישי), נטלו חלק עשרות משגיחי הכשרות של משטרת ישראל, הפועלים תחת חברת עידן השרון ואמונים על מערך המזון של עשרות אלפי השוטרים ולוחמי מג"ב הפועלים ברחבי הארץ.

הכינוס, שהתקיים באולמי הדודאים בבני ברק, נערך במעמד הראשון לציון הגר"י יוסף ובראשותו של נצ"מ הרב רמי ברכיהו - הרב הראשי למשטרת ישראל.

באירוע לקחו חלק סנ"צ הרב בועז גלעדי - ראש מדור כשרות וחרום במשטרה, הרה"ג הרב יעקב אריאל - רב העיר ר"ג ונשיא ישיבת ר"ג, הרה"ג הרב אליעזר שמחה וייס - חבר מועצת הרבנות הראשית לישראל וחבר ועד הכשרות, הרה"ג דוד אוחיון - רב העיר אלפי מנשה, כפר סבא ויו"ר ועד רבני ערים, הרה"ג הרב ציון כהן - רב העיר אור יהודה. הרב חזקיהו סאמין - מנהל אגף כשרות ורבנים במשרד לשירותי דת, ניצב יוסי רופא - ר' את"ל במשטרת ישראל, רבני המחוזות ונציגי המחלקה לוגיסטית ומדור מזון.

הראשון לציון התייחס בדבריו לרפורמת הכשרות, ואמר כי מתוקף תפקידו הוא חייב לעמוד על המשמר ולהתנגד לדברים שנוגדים להלכה. הגר"י יוסף חיזק את המשגיחים ואמר להם כי "זכות הרבים תלויה בהם ועליהם להמשיך ולעמוד על המשמר ביתר שאת".

הרב ברכיהו דיבר על ההתפתחות המשמעית שנעשתה בתקופה האחרונה בתחום הכשרות במשטרה, שהחלה על בסיס סקר שהוציא אל הפועל בכל התחנות והבסיסים. הרב ברכיהו ציין כי הוא מעניק גיבוי לכל משגיחי ולכל אחד מרבני המחוזות ומשמר הגבול. 

משטרת ישראל משגיחי כשרות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד