כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
ישראל בוחרת

תכנית שבועית חדשה תסקר את הבחירות

תכנית חדשה לסיקור הבחירות ברשת ב'. מי שתגיש אותה היא העיתונאית קרן אוזן מידי יום חמישי בערב בהשתתפות פאנל הכתבים והפרשנים החרדים והדתיים של הערוץ שנעדרים מהמסך והרדיו בשבתות

תכנית שבועית חדשה תסקר את הבחירות
אילוסטרציה צילום: unsplash

חטיבת החדשות של תאגיד השידור הציבורי משיקה תכנית חדשה ב'כאן 11' בשם "ישראל בוחרת" בהגשת העיתונאית והמגישה קרן אוזן שתשודר מדי יום חמישי בשעה 19:00 ותכלול פאנל עם כתבי ופרשני כאן חדשות, שלא משתתפים בתוכניות הפוליטיות של סוף השבוע.

מדובר בכתבים החרדים והדתיים של הערוץ: מיכאל שמש, זאב קם, יאיר אטינגר, שמואל רוזנר, עקיבא וויס ועוד. בתוכניות יוצגו סקרים מעודכנים, ראיונות פוליטיים עם הדמויות המרכזיות, כתבות וקטעי ארכיון ממערכות בחירות היסטוריות. את התוכנית יערוך שמעון עשור והיא תשודר עד לאחר הבחירות.

קרן אוזן מגישה בשנים האחרונות את יומן הערב של יום חמישי בכאן רשת ב' יחד עם זאב קם. בעבר הגישה את "ערב ערב "ו"שטח הפקר" ב'כאן 11'. עוד קודם הגישה תוכניות אקטואליה ברדיו דרום והיתה גם סמנכל"ית התחנה. כיום היא בעלת טור ב'מעריב סופהשבוע' ומו"ל מקומון 'שבע'.

שמעון עשור, עורך התוכנית 'שרון ואורי' ב'כאן 11', ובעבר ערך כשבע שנים את התוכנית הפוליטית המיתולוגית "פוליטיקה" בערוץ הראשון.

רדיו בחירות לכנסת ה-25 רשת ב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד