י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
כבאים אמיצים

לונדון: היום העמוס ביותר מאז מלחמת העולם השנייה

על רקע גל החום הלוהט בבריטניה, אזרחי בריטניה מנסים לחזור לשגרה הקרירה שלהם, אתמול הכבאים קיבלו יותר מ-2,600 פניות ובשלב מסוים נלחמו ב-12 שריפות בו זמנית, כך אמר ראש העיר סאדיק חאן לתקשורת הבריטית

לונדון: היום העמוס ביותר מאז מלחמת העולם השנייה
אילוסטרציה צילום: Pixabay

למכבי האש של לונדון היה אתמול (רביעי) היום העמוס ביותר מאז מלחמת העולם השנייה, כאשר הכבאים קיבלו יותר מ-2,600 פניות ובשלב מסוים נלחמו ב-12 שריפות בו זמנית, כך אמר ראש העיר סאדיק חאן. "בדרך כלל אנחנו מקבלים 350 שיחות ביום, ביום עמוס אנחנו יכולים לקבל עד 500 שיחות. אתמול היו לשירותי הכיבוי יותר מ-2,600 פניות ביום" אמר חאן ביום רביעי.

למרות שהטמפרטורות נמוכות מיום שלישי, אז היו 40 מעלות, סכנת השריפה נותרה גבוהה מכיוון שמזג אוויר חם ויבש ייבש שטחי דשא ברחבי העיר, אמר ראש העיר חאן. "ברגע שהעצים עולים באש היא מתפשטת מהר, כמו שריפות שרואים בסרטים או בשריפות בקליפורניה או בחלקים מצרפת" אמר חאן ל-BBC. "דיברתי עם נציב הכבאות, הוא עדיין מודאג מכך שהקרקע יבשה ובמהירות האש מתפשטת".

לונדון הייתה אחד מ-15 מקומות ברחבי הממלכה המאוחדת שהכריזו על מצב מיוחד ביום שלישי בזמן שהכבאים נאבקו בשריפות. 16 כבאים נפצעו ברחבי הבירה, שניים נלקחו לבית החולים, כך נמסר מטעם מכבי האש של לונדון.

האומה הבריטית לא הייתה היחידה שנקלעה למזג אוויר חם ויבש יוצא דופן שגרר שריפות, גם מדינת פורטוגל כולל צרפת וספרד, מתמודדים עם מאות מקרי מוות הקשורים לחום.

לונדון בריטניה מלחמת העולם השניה עומס חום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד