כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
נפטר בפתע פתאום

השכן בעדות כואבת: “בלי עזרה אני לא יודע איך הם יצליחו לשרוד"

היתמות מכה בהם במלוא עוצמתה, והאם נותרה לבד בביתה, רוב שעות היום • נהג ההסעות המוכר נפטר, והמשפחה מתקשה להתמודד עם האובדן הנורא • הילדים הנשואים מנסים לעזור, אבל גם המצב הכלכלי לא משהו • אחד השכנים מגדיר זאת "טרגדיה מרובת זוויות"

השכן בעדות כואבת: “בלי עזרה אני לא יודע איך הם יצליחו לשרוד"
הרב זעפרני ז"ל צילום: קופת העיר

הרב יצחק זעפרני, היה נהג הסעות חביב בירושלים. רבים מתושבי העיר הכירו אותו ונהנו משירותיו האדיבים. הוא היה איש מלא שמחה, אהב את העובדה שהוא זוכה להסיע ילדי תשב"ר ואברכים בני תורה, תמיד השתדל לפזר סביבו חיוכים ולהשרות אווירה נעימה ברכב ההסעות שלו, ושהיה נאלץ לעבוד מספר ימים בחודש רק כדי לכסות את העלויות שלו, עוד כמה ימים כדי לממן את הדלק ואת המיסים, והמעט שנותר הלך לפרנסת בני המשפחה.

בערב חג השבועות הוא חש ברע, היה זה במהלך עבודתו. הוא מיהר לנסוע לסניף של 'טרם', משם הבהילו אותו באמבולנס לבית החולים. התברר שהוא סובל מהיצרות עורקים ונאלץ לעשות ניתוח מעקפים.
הניתוח הצליח, הטיפול עשה את שלו והמצב התחיל להשתפר, אבל אז, בפתע פתאום, הכל הסתבך, המדדים החלו להשתולל, ובתוך זמן קצר השיב יצחק ז"ל את נשמתו ליוצרה, כשהוא משאיר אחריו משפחה המומה ונדהמת.
לחצו כאן כדי לסייע למשפחתו של הרב יצחק זעפרני ז"ל

אשתו, רחל, תמיד עמדה לימינו, חיזקה אותו בכל קשיי הפרנסה שעבר, ודאגה לו בכל ליבה. כשהוא נפטר, היא נותרה המומה ומבוהלת, עם שני הילדים הלא נשואים, האחד כבן 14 ואחד נוסף כבן 17.
אבל ימי השבעה חלפו, המשפחה נאלצת לחזור לשגרה, והילדים חזרו לישיבות, כך היא נותרה בודדה במשך רוב שעות היום, אפופה ביגון עמוק על פטירתו של האיש שסביבו נסובו כל חייה.
אחד השכנים מגדיר את המקרה הנורא "טרגדיה מרובת זוויות".

"יש כאן את האלמנה שמבחינתה מדובר במשבר ענק, היא לא עובדת, יצחק ז"ל היה מביא את כל הפרנסה לבד, היה עובד קשה מאוד במשך שעות רבות ביממה, אולי זה באמת מה שהכריע אותו לבסוף.
"יש גם את שני הילדים הלא נשואים, הם נשארו בלי האבא המיוחד כל כך שהיה להם, שהיה תמיד מאיר להם פנים, מחבק אותם, מרעיף עליהם אהבה ומחדיר בהם אהבת תורה ויראת שמים טהורה.
"אני יכול להוסיף ולומר", מנגב השכן דמעה סוררת מעל פניו, "שגם אנחנו השכנים איבדנו חבר יקר ושכן טוב, הוא חסר לנו, החיוך, השמחה, המילה הטובה, כל אלו נעלמו ברגע אחד... זה פשוט מזעזע לחשוב שטרגדיה אחת יכולה להשפיע על כך כך הרבה אנשים מכל הזוויות ומכל הכיוונים, ועוד לא דיברתי את תשעת הילדים שהרב יצחק חיתן, הקימו כולם בתים טובים ברוך ה', ועכשיו הם כל הזמן באים לבקר ולחזק את אמא, אבל לצערנו כסף אין שם, והמצב הכלכלי אף פעם לא היה טוב מדי, כך שבלי עזרה, אני לא יודע איך הם יצליחו לשרוד...".
לחצו כאן כדי לסייע למשפחתו של הרב יצחק זעפרני ז"ל

זעפרני קופת העיר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד