כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
מבוכה למשטר

דיווח: המוסד חקר בכיר במשמרות המהפכה על אדמת איראן

ערוץ טלוויזיה פרסי המשדר מלונדון, חושף כי המוסד חקר מפקד בכיר במשמרות המהפכה על אדמת איראן. האיראנים הסתירו את זהותו, אך הערוץ חשף את פרצופו ואת תפקידו

דיווח: המוסד חקר בכיר במשמרות המהפכה על אדמת איראן
ידוללה חדמתי צילום: Iran international

ערוץ הטלוויזיה Iran International המשרד מלונדון במימון סעודי, חשף את פניו של בכיר במשמרות המהפכה, ידוללה חדמתי, שנחקר על ידי סוכני מוסד באיראן. לפי הפרסום, בחקירתו מסר מידע על העברת נשק לסוריה, עיראק, לבנון ותימן.

האיש שנחקר הוא סגן של נורוזי, ראש מחלקת לוגיסטיקה במשמרות המהפכה. נורוזי הוא האיש שעומד מאחורי העברת אמל"ח לחיזבאללה דרך סוריה.

חדמתי מספר על חקירתו על ידי סוכני המוסד בפנים מטושטשות

בסרטון שפורסם על ידי משמרות המהפכה עם טשטוש פניו של ידוללה חדמתי ושפרצופו נחשף כאמור על ידי Iran international, הוא נשמע אומר: "אני ידוללה חדמתי בן של גולאבעלי עובד במחלקת לוגיסטיקה של משמרות המהפכה תחת פיקודו של נורוזי, שעומד בראש כל ההעברות של נשק טילים או מל"טים ממחלקת הלוגיסטיקה של משמרות המהפכה למדינות שכנות, וגם לחיזבאללה, אני עובד במשרדו של נורוזי ומאוד מתחרט על מה שאני עושה ולא הייתי צריך לעשות את זה, ואני ממליץ לכל השותפים שלי בעבודה לא לעשות את הדברים האלה".


חדמתי מספר על חקירתו על ידי סוכני המוסד בפנים גלויות כפי שחשף ערוץ Iran International

לטענת האיראנים, סוכני מוסד שחקרו אותו הכריחו אותו להגיד את הדברים, לאחר שנחקר שוחרר, משמרות המהפכה שהובכו מאד, פרסמו את התיעוד כשפניו מטושטשות, אך כאמור לאחר שנחקר על ידי סוכני מוסד, פניו פורסמו על ידי ערוץ הטלוויזיה.

איראן משמרות המהפכה המוסד הישראלי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד