כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
נלחצו מהתקשורת?

ב'ציונות הדתית' מכחישים: "מפיצים פייק ניוז"

לאחר שדיווחנו על קשיים במגעים בין סמוטריץ' לבן גביר וכי בסביבת בן גביר חשים זלזול - במפלגתו של סמוטריץ' מוציאים הודעה חריגה, בה הם מוסרים כי המגעים מתקדמים וקראו "לא להאמין לשום פרסום שמופץ" | לטענתם הפרסומים נועדו לדחוק לריצה נפרדת: "גורמים חסרי אחריות שמבקשים לחבל באחדות המחנה"

ב'ציונות הדתית' מכחישים: "מפיצים פייק ניוז"
סמוטריץ ובן גביר צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

במפלגת 'הציונות הדתית' טוענים הערב (חמישי) כי המגעים עם חבר הכנסת איתמר בן גביר מתקדמים בצורה טובה וקוראים שלא להאמין לדיווחים. למרות זאת, גורמים המעורים אומרים כי ישנם פערים.

בהודעה חריגה שהוציאה המפלגה, נכתב כי "המשא ומתן לאחדות מתקדם בצורה טובה ובאווירה חברית ואנו אופטימיים מאוד ביחס לתוצאותיו". לדבריהם, "ישנם גורמים חסרי אחריות שמבקשים לחבל באחדות המחנה ומפיצים פייק ניוז מגמתי וחסר בסיס כביכול "מחדר המשא ומתן"".

במפלגה שבראשה עומד בצלאל סמוטריץ' טוענים כי הפרסומים נועדו "לדחוק בח"כ בן גביר לפרק את השותפות הטובה שמוכיחה את עצמה בשנה האחרונה, לרוץ לבד ולסכן את המחנה הלאומי באבדן קולות יקר מתחת לאחוז החסימה".

"אנו קוראים לציבור לא להאמין לשום פרסום שמופץ בימים הללו בתקשורת על ידי אותם גורמים. המשא ומתן מתנהל וימשיך להתנהל אך ורק בחדרים הסגורים, באווירה חברית וטובה, ומתוך אחריות גדולה להביא בשורת אחדות", נכתב.

מוקדם יותר דיווחנו כי על אף שצוותי המשא ומתן של הצדדים יושבים כבר כמה ימים, ישנם פערים משמעותיים - סמוטריץ' רוצה לקחת 80% מהמקומות ברשימה, ואילו דרישת בן גביר היא חצי-חצי ברשימה לכנסת.

התחושות במפלגת 'עוצמה יהודית' הן של זלזול, במיוחד לאור הסקרים המחמיאים שהם מקבלים. בינתיים, בן גביר פותח מחר את קמפיין הבחירות שלו בשוק מחנה יהודה, ואילו סמוטריץ' מקדם את הפריימריז שייערכו ב-23.8 כשעוד ועוד מועמדים מצטרפים מידי יום.

הבוקר פרסמנו כי בין המועמדים שהחליטו על ריצה בבחירות הפנימיות הוא חבר מועצת עיריית ירושלים יוסף שפייזר, שהתמודד בבחירות האחרונות במפלגת 'ימינה' ופרש ממנה לאחרונה.

מפלגת הציונות הדתית בחירות לכנסת ה-25 איתמר בן גביר בצלאל סמוטריץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד