כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
זעזוע בציונות הדתית

פורעים הציתו את רכבו של הרב דב ליאור: "הטרור הערבי פוגע"

פורעים ערבים הציתו במהלך הלילה בניין מגורים בשכונת 'בית אורות' בירושלים, ובעקבות כך נשרף כליל רכבו של הרב דב ליאור, מבכירי הרבנים בציונות הדתית, שמתגורר בסמוך | חברי כנסת מהימין תוקפים: "אם היה מדובר בנער שצייר גרפיטי, השב"כ היה כבר מקים צוות חקירה מיוחד"

פורעים הציתו את רכבו של הרב דב ליאור: "הטרור הערבי פוגע"
קבלת פנים לרב דב ליאור צילום: יעקב כהן

זעזוע בציונות הדתית: רכבו של הרב דב ליאור, מבכירי הרבנים בציונות הדתית, הוצת הלילה (בין חמישי לשישי) ע"י פורעים ערבים שהציתו בניין מגורים בסמוך לביתו שבשכונת 'בית אורות' השוכנת בהר הזיתים בירושלים.

כוחות כיבוי שהוזעקו לזירה השתלטו על האש, אך נזק נגרם לחניון ולרכבים שהיו בו, ביניהם רכבו של הרב דב ליאור.

חבר הכנסת איתמר בן גביר תקף: "שורפי רכב עלולים לשרוף חיים. מצפה מהמשטרה לטפל בנחישות באירוע בו ניסו מחבלים להצית בניין מגורים בבית אורות ושרפו את רכבו של מרן הרב דב ליאור שליט"א".

"זאת לא הפעם הראשונה שזרקו על ביתו של הרב ליאור בקבוקי תבערה. אם היה מדובר בנער שצייר גרפיטי, השב"כ היה מקים צוות חקירה מיוחד ולא נח עד למעצרו".

חבר הכנסת יום טוב כלפון הגיב: "אני מזועזע מהצתת רכבו של איש התורה הרב דב ליאור שליט"א. הטרור הערבי מנסה לפגוע ביהודים בירושלים, לא נכנע. קורא לשר לביטחון פנים, שראינו את נחישותו בהצהרותיו המבישות נגד המתיישבים היהודים ביו״ש, לפעול באופן מיידי על מנת לתפוס את הפורעים הערבים".

חבר הכנסת שמחה רוטמן בתגובה להצתה: "בשכונת בית אורות בירושלים, ניסיונות הצתה חוזרים ונשנים של מחבלים כשהמשטרה עומדת מנגד, הצליחו לבסוף ושרפו את רכבו של הרב ליאור".

"עמר בר-לב ויואב סגלוביץ, שמעתי שנערים על גבעה שלא פוגעים באיש מוציאים ממכם הרבה אנרגיות. אולי בכל זאת תגייסו קצת כוחות כדי לשמור על חיי אדם?", שאל.

ח"כ משה ארבל בתגובה להצתת רכבו של הרב דב ליאור: "שוב הטרור מרים את ראשו בלב ירושלים בירתנו הנצחית. המעשים הללו הם פרי הבאושים של התנהלות הממשלה ורפיסותה בעיסוק בשמירת הביטחון האישי של אזרחי ישראל"

ח"כ אוריאל בוסו בתגובה להצתת רכבו של הרב דב ליאור: כניעה לטרור המתמשך בחסות הממשלה הנופלת היא הגורם המרכזי לאירוע החמור שהתרחש ע"י פורעים ערבים שהציתו את רכבו של הרב דב ליאור שליט"א,אין הרתעה ואין משילות,השר לביטחון פנים הגיע הזמן להפנים הטרור מכה ועליך מוטלת המלאכה ויפה שעה קודם.

ממשטרת ישראל נמסר: "עם קבלת הדיווח במשטרה, הוזעקו למקום כוחות משטרה, בוצעו סריקות באזור והמשטרה פתחה בחקירה שנמצאת בראשיתה. המשטרה פועלת לאתר ולעצור את החשוד במעשה ולמצות עמו את הדין. רק בשבועות האחרונים עצרה המשטרה חשודים שניסו להצית רכבי הסעות בסילוואן ובזכות תושיית השוטרים שאיבטחו באזור סיכלו את מזימתם. בסיום חקירתם הוגשו כתבי אישום נגד המעורבים. נמשיך לפעול בנחישות נגד אלימות מכל סוג שהיא, וכל ניסיון לפגוע בשלום הציבור בטחונו ורכושו באזור ובכל מקום אחר".

הרב דב ליאור הצתת רכב הר הזיתים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד