כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
התיעוד נחשף

צפו: ילד בן 4 כיוון נשק לעבר שוטרים בזמן שאביו נעצר

צילומי מצלמת גוף שפורסמו לאחרונה על ידי משטרת יוטה, לכדו את הרגע המזעזע שילד בן 4 ביוטה פתח באש לעבר שוטרים כדי לנסות למנוע מאביו להיעצר על ידם

צפו: ילד בן 4 כיוון נשק לעבר שוטרים בזמן שאביו נעצר
הנהג נעצר על ידי השוטרים צילום: צילום מסך

בתיעודים שפרסמה משטרת יוטה בארה"ב, נראים שוטרים נאבקים לעצור בכוח נהג בשם סאדאת ג'ונסון, בן 27, שברח למכוניתו לאחר שנופף באקדח לעבר צוות חנות של מקדונלד'ס בפרברי סולט לייק סיטי.

בזמן שהשוטרים מכוונים את האקדח לעבר החשוד, צועק אחד מהשוטרים "אקדח" כאשר אחד מהם נראה עומד בעמדת קרב ונשקו מכוון לעבר השוהים במכונית.

מצלמות הגוף מראות כמה מהשוטרים האחרים מתרוצצים לצד הנוסעים של הרכב, תגובותיהם ההמומות נראים לעין כל.

התקרית המטרידה התרחשה בפברואר, אך הצילומים פורסמו רק כעת. השוטר נשמע צועק "הילד" לאחר מכן צועק אחד השוטרים להיזהר מאחר שהבחין בבתו בת ה-3 של ג'ונסון וכן את הבן בן ה-4 שמכוון אקדח אל השוטרים

"אתה בסדר, ילד?" שואלת השוטרת לקול בכיים של הילדים, "זה בסדר" היא אומרת להם כשהם יוצאים מהמכונית.

המשטרה טענה שג'ונסון "הניף נשק חם לעבר העובדים" לאחר שקיבל "הוראה שגויה בנסיעה".

החקירה קבעה שג'ונסון אמר לילד לירות בשוטרים, כך אמרו הרשויות. לא ברור בדיוק מתי הוא נתן את הפקודה והיא לא נתפסה בתיעוד מצלמת הגוף.

הילד - שנלקח למעצר מגן - אמר שהוא ירה לעבר השוטרים כי "הוא רצה את אבא שלו בחזרה", על פי רישומי בית המשפט שהגיעו לידי ערוץ ABC4. האב הואשם מאוחר יותר באשמה בהתעללות בילדים בהזנחה ותקיפה בנסיבות מחמירות, עבירות מדרגה שלישית. כתב האישום בגין הפרעה לשוטר - בוטל.

הוא קיבל 120 ימים בכלא ולאחר מכן שלוש שנות מאסר על תנאי. כמו כן, גם הוא חייב לעבור סדנאות של ניהול כעסים וקורסי הורות והוא לא יוכל עוד להחזיק בנשק חם. "אני רוצה להתנצל על המעשים שלי באותו יום", אמר ג'ונסון בבית המשפט, "זו הייתה טעות מאוד טיפשית שמעולם לא הייתי צריך לעשות".

יוטה ארה''ב נשק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד