י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
יממה לאחר המקרה

נעצר חשוד בהצתת רכבו של הרב ליאור | צפו

לאחר שרכבו של הרב מבכירי רבני הציונות הדתית הוצת, המשטרה עצרה לפנות בוקר חשוד ערבי ממזרח ירושלים בחשד שהוא זה שביצע את המעשה. מהחקירה עולה: קודם להצתת הרכב, החשוד ניסה להצית רכב באותו המקום ללא הצלחה

נעצר חשוד בהצתת רכבו של הרב ליאור | צפו
הרכב שהוצת צילום: דוברות המשטרה

משטרת ישראל עצרה לפנות בוקר (שבת) חשוד בהצתת רכבו של הרב דב ליאור, מבכירי רבני הציונות הדתית. החשוד יובא הערב לבית המשפט לדיון בהארכת מעצרו.

לאחר שבשישי בבוקר רכבו של הרב ליאור נמצא שרוף בסמוך לביתו שבשכונת 'בית אורות' השוכנת בהר הזיתים בירושלים, במשטרה ביצעו הבוקר מעצר חשוד, ערבי בן 57, במזרח ירושלים.

מהחקירה עולה כי עפ"י החשד, החשוד הצית את הרכב באמצעות חומר דליק וכתוצאה מכך גרם נזק כבד לרכב. בנוסף, מחקירתו עולה כי קודם להצתת הרכב, החשוד ניסה להצית רכב אחר באותו המקום אך ללא הצלחה, הוא חזר בשעות הבוקר על מנת לבצע את זממו.

הבקבוק עם החומר הדליק

במשטרה מוסרים כי "רק בשבועות האחרונים, עצרו שוטרי מחוז ירושלים חשודים שניסו להצית רכבי הסעות בסילוואן, ובזכות תושיית השוטרים שאיבטחו באזור, סוכלה מזימתם. בסיום החקירה הוגשו כתבי אישום נגד המעורבים.

משטרת ישראל תמשיך לפעול באזור ובכל רחבי העיר, באמצעות מגוון כוחות ואמצעים לשמירת שלום הציבור, בטחונו ורכושו", לשון ההודעה.

הרב דב ליאור חשוד הצתה ירושלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד