כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
מצביעי הימין הרך

גל הירש לא יתמודד בפריימריז בליכוד; מתמקד בהחלמה

גל הירש, אחד השמות הבולטים במערכות הבחירות האחרונות, הודיע כי לא יתמודד בפריימריז בליכוד, אלא ימתין להחלטת נתניהו לגבי השירונים במפלגה. "אם יהיה לו שריון - יהיה לו מספיק זמן להתחזק, לרתום את אוהדיו הרבים ולסייע לליכוד לנצח בבחירות"

גל הירש לא יתמודד בפריימריז בליכוד; מתמקד בהחלמה
גל הירש בכותל צילום: באדיבות המצלם

גל הירש, אחד השמות הבולטים במערכת הבחירות האחרונה, לא יתמודד בפריימריז בליכוד ויחכה להחלטת נתניהו לגבי השירונים. הירש מתאושש מסדרת טיפולים רפואיים ולא יכול להתניע תהליך מורכב וקשה של פריימריז. כך מדווח יהודה שלזינגר ב'ישראל היום'.

על פי הדיווח, נתניהו וסביבתו יחליטו באופן סופי בסוגיית השירונים רק אחרי הפריימריז אם כי מקומו של הירש, בסיכויים גבוהים מאד מובטח. כזכור, לאחרונה פורסם ב'ישראל היום' כי על פי בדיקות שערך נתניהו להירש יש ערך אלקטורלי רב. הוא פונה לקהלים רחבים יותר בימין שנתניהו ושאר אנשי הליכוד עשויים להתקשות מלהגיע אליהם. הירש נחשב גם כדמות המתאימה לקמפיין הממלכתי אותו מבקש נתניהו להוביל כדי להגיע למי שמכונה מצביעי הימין הרך.

הירש הוא חבר ליכוד, ובעבר ביקשו חברי הליכוד לכבד אותו ולתת לו אפשרות לבחור מקום שבו יוצב ברשימה, הירש בחר במקום המאה - כמו מספר החירום של המשטרה שכזכור בעקבות הניסיונות למנות אותו למפכ"ל נפתחו הניסיונות והאשמות נגדו שגרמו לכך שלא יתמודד לתפקיד.

מסביבתו של גל הירש נמסר כי "לשאלות הרבות שהוא נשאל בנושא הפריימריז משיב הירש שהוא מתמקד כעת בהחלמה והתאוששות. אם יהיה לו שריון - יהיה לו מספיק זמן להתחזק, לרתום את אוהדיו הרבים ולסייע לליכוד לנצח בבחירות".

גל הירש בנימין נתניהו בחירות לכנסת ה-25

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד