א' אייר התשפ"ד
09.05.2024
חרם על הנדל

בכיר בליכוד מצהיר: התנאים שנציב לאיילת שקד

חבר הכנסת דוד ביטן מהליכוד מציב תנאים לאפשרות ששקד תחבור לליכוד להקמת הממשלה אחרי הבחירות: "צריך להחזיר את שלטון הליכוד. אם שקד תקבל 4 מנדטים כמובן שידברו איתה, אך יש כמה תנאים: היא צריכה להכריז שהיא עם נתניהו ולהרכיב רשימה ללא הנדל והאוזר, שברור שלא ילכו איתנו"

בכיר בליכוד מצהיר: התנאים שנציב לאיילת שקד
במליאת הכנסת צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת

יו"ר ימינה איילת שקד מתכננת בשבועות האחרונים את ריצתה לכנסת, בתקווה שתראה אותה מבפנים, אך בליכוד מציבים כבר תנאים בתמורה לשיתוף פעולה איתה אם תיבחר.

חבר הכנסת דוד ביטן, מבכירי המפלגה שאף תמך בעבר בשיריון של שקד עוד כשהייתה פופולרית בימין טרם כניסתה לממשלה, אומר בראיון ל'ערוץ 14': "צריך להחזיר את שלטון הליכוד. אם שקד תקבל 4 מנדטים כמובן שידברו איתה, אך יש כמה תנאים: היא צריכה להכריז שהיא עם נתניהו ולהרכיב רשימה ללא הנדל והאוזר, שברור שלא ילכו איתנו".

ח"כ ביטן הוסיף ואמר, "יש לנו סיכוי טוב לקבל 61, הכל תלוי בפעילי השטח. אך גם אם לא נקבל – עדיין הממשלה חייבת להיות בראשות נתניהו; כדי שהשמאל יצליח להקים ממשלה הם צריכים את בל"ד, שלא יסכימו להצטרף".

על ההליכה עם החרדים, אמר ח"כ ביטן אמר: "החרדים ילכו רק איתנו. אין מצב שגנץ ישב בסוף עם נתניהו; ברגע שסער התאחד איתו, הוא ירד מהפרק גם מבחינתנו. הכריחו את נתניהו לקיים מו"מ לממשלה עם סער – זאת הייתה טעות. הבוחרים שלנו רוצים ממשלה שתעשה שינויים".

דוד ביטן הליכוד איילת שקד בחירות לכנסת ה-25

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד