כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
רגע לפני ההמראה

הטייס ברח מהמטוס בזמן שריפה והותיר את הנוסעים לבדם

סיוט נוראי התפתח בטיסה מברצלונה ספרד לבירמינגהם שבבריטניה. שריפה שפרצה בסוף המטוס גררה כאוס ובהלה של הנוסעים על הסיפון, האנשים שהיו על הסיפון אמרו שראו קודם כל את הקפטן בורח מהמטוס ומשאיר אותם לבד במקום

הטייס ברח מהמטוס בזמן שריפה והותיר את הנוסעים לבדם
מטוס החברה: אילוסטרציה צילום: Pixabay

טייס בחברת תעופה ספרדית הואשם בכך שנמלט ממטוסו לאחר שעלה באש על המסלול לפני ההמראה, כשהוא משאיר את הנוסעים לבדם. הקפטן, שהיה אחראי על טיסת Vueling מברצלונה לבריטניה, זינק מהמטוס לאחר פיצוץ לפני ההמראה ביום חמישי האחרון.

אבל הנוסעים על הסיפון אמרו שהם נרתעו לראות אותו משקיע את כל מרצו בבריחה מהמטוס. זה עורר כאוס מוחלט על הסיפון כאשר עשן החל למלא במהירות את התא. אנדרו בניון, בן 50, שהיה בטיסה לברמינגהם, אמר ל'סאן' הבריטי: "זה היה מזעזע לחלוטין, כמעט כולם במטוס הם בריטים וכולם היו חגורים, פתאום נשמע המפץ העצום הזה וריח של עשן בוער הגיע מהחלק האחורי של המטוס, כל האורות כבו ואורות החירום נדלקו, זה היה מפחיד".

"אחד רץ לתא הטייס כדי לספר לקפטן. ואז ברגע שדיילת פתחה את דלת הכניסה, הקפטן ברח ישר. הוא פשוט נעלם. הוא ירד ראשון מהמטוס".

מר בניון הוסיף: "מעולם לא ראיתי דבר כזה, אם לא כולנו היינו כל כך מפוחדים זו הייתה קומדיה, הדלת שלו נפתחה ואז הדלת הצדדית נפתחה, הוא פשוט נעלם, נשארה רק דיילת אחת במטוס ואפשר היה לראות את הפחד על פניה".

"היא התחילה לצרוח לכולם לרדת, הספרדי שלידנו תרגם ואמר: 'המטוס בוער' "לא האמנו שהקפטן פשוט השאיר אותנו ככה - הוא ברח למקום מבטחים וכולנו ישבנו שם כמו בובות, לקחו אותנו לאזור קבלת פנים מזכוכית וכל הדלתות היו נעולות ואז הוקפנו בשוטרים, הם השאירו אותנו שם לשעה, ואז לקחו אותנו למטוס אחר והשאירו אותנו שם עוד 90 דקות בזמן שהוא תודלק, אחר כך הופיע קברניט אחר למטוס והתנצל אך סירב לפרט".

טייס חיל האוויר ברצלונה בריטניה טיסה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד