ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024
חקירת היעלמות הנער החרדי

פרשת מוישי קליינרמן: הוארך צו איסור הפרסום

בית המשפט קיבל את בקשת המשטרה והאריך את צו איסור הפרסום בפרשת מוישי קליינרמן | בין היתר, אוסר הצו לפרסם כל פרט מפרטי החקירה וכל דבר העלול לזהות את החשודים בפרשה

פרשת מוישי קליינרמן: הוארך צו איסור הפרסום
מוישי קליינרמן, החיפושים באזור מירון צילום: דוברות המשטרה

בית המשפט האריך היום (שני) את צו איסור הפרסום שהוטל על חקירת פרשת היעלמותו של הנער מוישי קליינרמן ממודיעין עילית. מטרת הצו, לבקשת המשטרה, היא למנוע שיבוש של החקירה, בה חלה התפתחות בשבועות האחרונים.

קליינרמן בן ה-16 נעדר מזה כ-120 יום. הוא נראה בפעם האחרונה במירון ומאז נעלמו עקבותיו. בשבועות האחרונים חלה התפתחות בחקירה אך עד כה טרם הצליחה המשורה להתחקות על עקבותיו.

"הבוקר הוארך בבימ"ש השלום בירושלים צו איסור פרסום בתיק חקירה שעניינו חקירת אירוע היעדרותו של הנער אברהם משה קליינרמן, מסרה היום המשטרה. "הצו מורה על איסור פרסום כל פרט מפרטי החקירה וכל פרט העלול לזהות את החשודים".

בתחילת החודש  קיים המפכ"ל הערכת המצב יחד עם מפקד מחוז ש"י, ניצב עוזי לוי, ראש אח"מ, ניצב יגאל בן שלום, ממלא מקום מפקד ימ"ר ש"י וגורמים נוספים בדיון קיבל המפכ"ל סקירה רחבה בדבר פעילות משטרת ישראל, החקירתית והמבצעית למציאתו של מוישי.

כמה ימים קודם לכן שוחרר החשוד במעורבות בהיעלמותו של מוישי קליינרמן, החשוד שוחרר ממעצר, זאת לאחר שהמשטרה נקלעה לקשיים בחקירתו. 

 

מוישי קליינרמן צו איסור פרסום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד