כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
הריאיון שחשף את האמת

בימין זועמים ותוקפים: "רק קצה הטירוף"; קריאה לוועדת חקירה

סגן ראש מח"ש לשעבר התראיין וחשף את ההתנהלות המקוממת של גורמי אכיפת החוק והדחף שלהם להתעסקות בבנימין נתניהו - חברי הכנסת בימין עולים להתקפה ממוקדת וחריפה: "יום עצוב עבור אזרחי ישראל" | הקריאות לשינוי המערכת מתעצמות: "רק אור השמש יחטא את הפגמים"

בימין זועמים ותוקפים: "רק קצה הטירוף"; קריאה לוועדת חקירה
משה סעדה צילום: מתוך שידורי ערוץ 12

הריאיון של משה סעדה, סגן ראש מח"ש לשעבר לעמית סגל ב'חדשות 12' ממשיך להדהד בשעות האחרונות. חברי הכנסת בימין תוקפים בחריפות וקוראים לשינוי המערכת.

כזכור, סעדה שבר שתיקה מאז פרישתו וחשף איך לכאורה טויחו ושובשו תיקים על ידי פרקליט המדינה לשעבר שי ניצן והמפכ"ל לשעבר רוני אלשיך וכיצד השיקול המרכזי היה אך ורק חקירות ראש הממשלה דאז בנימין נתניהו.

חבר הכנסת מיקי זוהר מ'הליכוד' צייץ בתגובה לראיון וכתב: "‏מה שחשף סגן ראש מח"ש עד לאחרונה בראיון לעמית סגל הערב, זה מה שאמרנו בזמן אמת: כל הדרכים היו כשרות בניסיון להפיל את נתניהו, גם במחיר טיוח עבירות פליליות חמורות ביותר. נדרש תיקון עמוק במערכת המשפט ובפרקליטות כדי להחזיר את אמון הציבור במערכות המדינה".

יו"ר עוצמה יהודית, ח"כ איתמר בן גביר הגיב גם הוא וכתב: "היום גם מריחים את הסרחון שעלה מהתנהלות בכירי מח"ש, הפרקליטות והמשטרה שעולה כדי הפיכה שלטונית בחסות המערכת הציבורית. אנשי החוק שמעלו בתפקידם, אינם מעל החוק והם צריכים לעמוד לדין ולשלם את המחיר".

‏"פעם חשבתי ש"פרקליטות" זה נוטריקון של פה-רק-אליטות, היום אני מבין שזה יותר כמו פה-רק-שחיתות", כתב חה"כ שלמה קרעי 'מהליכוד', "צפו ותבינו שכל מה שזעקנו בשנים האחרונות, היה רק קצה קצהו של הטירוף שמתחולל כאן. רק ועדת חקירה בראשות חוקר עצמאי תנקה את המערכת".

ח"כ שמחה רוטמן מ'הציונות הדתית' הגיב גם הוא ותקף: "מערכת המשפט זקוקה לטיפול שורש, ועד שלא נעשה זאת נמשיך לאכול את פירות הבאושים של מערכת משפט ללא איזונים וללא בלמים".

יו"ר הציונות הדתית, ח"כ בצלאל סמוטריץ' מסר בתגובה: "זהו יום עצוב עבור אזרחי ישראל כשהמציאות עולה על כל סדרה טובה. כח רב מדי בידי גופים חזקים מידי משחיתים את מדינת ישראל".

משה סעדה בצלאל סמוטריץ איתמר בן גביר מיקי זוהר עמית סגל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד