כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
"זה הטרור האמיתי"

חיזבאללה ארגון טרור? התשובה המקוממת של ח"כ עודה

בוועידת חדשות 13 נשאל ח"כ איימן עודה האם לדעתו ארגון חיזבאללה הלבנוני נחשב ארגון טרור. עודה התחמק מלהשיב ובחר להטיל רפש דווקא על מדינת ישראל. צפו

חיזבאללה ארגון טרור? התשובה המקוממת של ח"כ עודה
איימן עודה בוועידה צילום: Yonatan Sindel/Flash90

יו"ר הרשימה המשותפת, ח"כ איימן עודה התשתתף היום בוועידה הלאומית בשיתוף חדשות 13 ונשאל על-ידי המגיש אודי סגל האם לדעתו חיזבאללה נחשב ארגון טרור. עודה התחמק מלהשיב ובחר להטיל רפש על מדינת ישראל.

על רקע האיומים ששיגר אתמול (שני) מזכ"ל חיזבאללה חסן נסראללה, נשאל עודה האם לדעתו מדובר בארגון טרור: "אני חושב שהטרור העיקרי בכל האזור זה הכיבוש הישראלי בשטחים הכבושים של קווי 1967. זה הטרור האמיתי, האסטרטגי והמתמשך ביותר מאז שנת 1967 ועד עכשיו. צריך להפסיק את זה, ולחתור לשלום עם כל מדינות ערב כולל לבנון".

עוד אמר עודה: "מי שתומך בטרור הוא מי שתומך בכיבוש הישראלי. מספיק עם ההתנשאות הזו כאילו אין עם אחר ואין עם פלסטיני. יש רק את העם היהודי. מי שמתנגד לכיבוש הם הטרוריסטים אבל מי שמכונן אותו - אפשר לחכות איתו. אני נגד ההגמוניה הזו".

ח"כ עודה התייחס להסכמי אברהם שנחתמו עם מדינות ערב ולהתנגדות מפלגתו אליהן: "אני אתמוך בכל הסכמי שלום, עם כל מדינות ערב ועם כל המדינות האסלאמיות דקה אחת אחרי פתירת הבעיה הפלסטינית והקמת מדינת פלסטין לצד מדינת ישראל. לבוא למדינות ערב בשביל להחליש את הסוגייה הפלסטינית ולשים אותה בצד זה ללכת סחור-סחור, ולא להביא שלום באמת".

ח"כ עודה התייחס גם ליו"ר רע"ם ח"כ מנסור עבאס ואמר כי אין בכוונתו לתקוף אותו. עם זאת הוא ציין ואמר כי "אני אמרתי את דעתי בנושא. הכי נוח לקבל ערבי שמקבל על עצמו להיות נתין, ולקבץ נדבות ותקציבים פה ושם אבל לחתור למען שינוי מערכתי ושוויון עמוק מבחינתכם זה קיצוני, אסור".

ח"כ בן גביר הגיב לדבריו של עודה: "קבלו את השותף של לפיד לממשלה הבאה, איימן עודה: לשיטתו, מדינת ישראל היא ארגון טרור יותר מאשר החיזבאללה. במדינה מתוקנת הוא היה מגורש מהמדינה, אבל אצלנו הוא מכהן בכנסת ואצל לפיד ייכנס גם לממשלה. אותי הם מחרימים, אותם הם מחבקים. הזיה".

 

חיזבאללה טרור איימן עודה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד