כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
1000 טיסות יבוטלו

לופטהנזה מבטלת כמעט את כל הטיסות בגרמניה

לקראת שביתה המתוכננת מחר, חברת לופטהנזה הגרמנית הודיעה כי היא מבטלת טיסות בשדות התעופה בפרנקפורט ובמינכן. שתי הערים מהוות מוקדים של חברת התעופה הגרמנית. בסך הכול, מעל 1,000 טיסות יבוטלו, צעד שישפיע על כ-134,000 נוסעים

לופטהנזה מבטלת כמעט את כל הטיסות בגרמניה
מטוס לופטאנזה צילום: Pixabay

חברת הדגל הגרמנית לופטהנזה הודיעה היום (שלישי) כי היא מבטלת כמעט את כל הטיסות מפרנקפורט ומינכן בשל שביתת צוות הקרקע המתוכננת מחר. החברה גם אמרה כי הטיסות יבוטלו היום וגם בהמשך השבוע, מכיוון שההשפעות הגלומות של השביתה בת יום אחד מורגשות גם לימים הקרובים. בסך הכול, מעל 1,000 טיסות יבוטלו בצעד שישפיע על כ-134,000 נוסעים.

האיגוד המקצועי הגרמני קרא לכ-20,000 העובדים המרכיבים את צוות הקרקע של לופטהנזה לשבות במאמץ להפעיל לחץ על ההנהלה במשא ומתן מתמשך על השכר. מייקל ניגמן, ראש משאבי אנוש בלופטהנזה, מתח ביקורת על המהלך וכינה אותו "הסלמה מוקדמת לאחר יומיים בלבד של משא ומתן במה שהיה עד כה סבב מיקוח קיבוצי בונה".

הוא הוסיף כי השביתה תשפיע "במיוחד על הנוסעים שלנו בעונת השיא בנסיעות", והוסיף, "היא מעמיסה על העובדים שלנו בשלב קשה ממילא של התנועה האווירית".

לופטהנזה מסרה כי המרכזים המרכזיים שלה בפרנקפורט ובמינכן לא יהיו שדות התעופה היחידים שיפגעו מהשביתה. חברת התעופה לוקחת בחשבון שיהיו השפעות מורגשות בשדות התעופה של ברלין, ברמן, קלן, דיסלדורף, המבורג, הנובר ושטוטגרט.

לופטהנזה שביתה מינכן גרמניה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד