כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
מתקרבים להכרעה

טראמפ מקדים בהרבה את כל המועמדים האחרים

מסקר שנערך בוועידת הסטודנטים בארה"ב עולה כי הנשיא לשעבר דונלד טראמפ מקדים מאד את שאר המתמודדים הרפובליקנים הפוטנציאליים למועמדות יו"ר המפלגה הרפובליקנית לשנת 2024

טראמפ מקדים בהרבה את כל המועמדים האחרים
טראמפ צילום: קמפיין טראמפ

הנשיא לשעבר דונלד טראמפ מקדים בהרבה את כל המועמדים הרפובליקנים האחרים, בסקר תיאורטי שנערך בוועידת הסטודנטים לקראת הבחירות ב-2024. יש לציין כי הרשימה כוללת אנשים שלא הודיעו כי הם מתמודדים, השמות נבחרו מאחר והם הכי פופולריים במפלגה הרפובליקנית.

78.4% מהמשיבים בסקר אמרו שהם יצביעו לטראמפ בפריימריז ב-2024, כאשר המועמד הבא הוא מושל פלורידה רון דסנטיס, שקיבל 19% מהקולות. אחרים, כולל מושל דרום דקוטה קריסטי נואם, מזכיר המדינה לשעבר מייק פומפאו, הסנאטור טד קרוז, שגרירת האו"ם לשעבר ניקי היילי וסגן הנשיא לשעבר מייק פנס, כולם קיבלו פחות מאחוז מהקולות.

טראמפ נאם בוועידה בסוף השבוע ושוב רמז על ריצה לנשיאות ב-2024, ואמר כי הבחירות ב-2020 נגנבו ו"עכשיו אולי פשוט נצטרך לעשות את זה שוב".

"אם אשאר בבית, אם אודיע שאני לא מתכוון להתמודד לתפקיד, הרדיפה של דונלד טראמפ תיפסק מיד", אמר טראמפ. "אבל זה מה שהם רוצים שאעשה. ואתם יודעים מה? אין סיכוי שאעשה את זה", הבהיר הנשיא לשעבר.

מעניין לציין כי מספר משיבים בסקר (30.3%) אמרו כי מושל קליפורניה גאווין ניוסום יהיה המועמד הדמוקרטי הקשה ביותר לרפובליקני לנצח בשנת 2024; 13.6% אמרו את אותו הדבר לגבי מישל אובמה; 10.5% אמרו הילרי קלינטון; 10.3% אמרו ברני סנדרס; 7.9% אמרו זאת על סגנית הנשיא קמאלה האריס, 5.9% אמרו אלכסנדריה אוקסיו-קורטז. רק 4.4% אמרו שג'ו ביידן יהיה הקשה ביותר לנצח ב-24.

דונלד טראמפ מייק פנס רון דה סנטיס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד