י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
"תת רמה עיתונאית"

"חצוף" • עימות סוער בין עמית סגל לבכיר הפרקליטות

עימות סוער התגלע בטוויטר בין עמית סגל למשנה לפרקליט המדינה לשעבר יהודה שפר שכינה את הראיון של סגל עם סגן ראש מח"ש לשעבר, משה סעדה "תת רמה עיתונאית" | סגל: "מי אתה בכלל שתטיף מוסר לאחרים על אמון הציבור. חצוף"

"חצוף" • עימות סוער בין עמית סגל לבכיר הפרקליטות
עמית סגל/יהודה שפר צילום: יונתן זינדל, פלאש 90/מתוך הטוויטר שלו

כאשר הפרשן עמית סגל התיישב לראיון מול מי שהיה עד לפני פחות משבוע סגן ראש מח"ש, משה סעדה, הוא כנראה לקח בחשבון שיספוג אש מילולית מצידם של מגיני הפרקליטות ומערכת המשפט בפרט.

מי שהלם בו ביממה האחרונה בצורה בולטת הוא עורך הדין יהודה שפר, לשעבר המשנה לפרקליט המדינה. שפר כתב בחשבון הטוויטר שלו בתגובה לראיון: "באיזה סטנדרט עיתונאי עומד הראיון שערכת כאשר לא צויין בו שהנושאים כולם נבדקו ונידחו על ידי השופט דוד רוזן מבקר הפרקליטות? ומשה סעדה לא נשאל מדוע הועלו הטענות רק אחרי שלא נבחר למנהל מח"ש? האם מותר לעיתונאי לערוך פיגוע שכזה באמון הציבור בפרקליטות בכזו תת רמה עיתונאית".

עוד בנושא:

בכיר מח"ש: "אלשיך שיבש, ניצן טייח ומנדלבליט השקיף מנגד"

סגן ראש מח"ש ממשיך לחשוף, טיוח, שיבוש ואינטרסים: "זה יעזור לביבי"

סגל לא נשאר חייב והשיב לעורך הדין שפר: "באמת שאינני מבין: במקום להתחבא בפינה חשוכה אחרי מה שנחשף על אירוע הדריסה שביצעת והטלפונים שאחריו, ועל הכסף שקיבלת כדי לייצג את חבריך בפרקליטות נגד סעדה, אתה עוד מדבר? מי אתה בכלל שתטיף מוסר לאחרים על אמון הציבור בפרקליטות שבו פגעת יותר מכל כתבה שאי פעם יכין מישהו? חצוף". סיכם סגל.

שפר גם הוא לא נשאר חייב והשיב לסגל: "כרגיל כשאין מה להשיב עוברים למתקפה אישית מה נחשף על ארוע הדריסה? אדם התפרץ לכביש שלא במעבר חציה והמשטרה קבעה שמדובר בתאונה בלתי נמנעת בדיוק כמו ברוב מוחלט של המקרים הדומים מדוע אני צריך להתבייש? בגלל הפייק של איילה חסון? אתה עובד בחינם? אני משמיע עמדותי ללא שום אינטרס".

פרקליטות המדינה משה סעדה עמית סגל עימות בטוויטר יהודה שפר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד