ח' אייר התשפ"ד
16.05.2024
מלחמת הצללים

בכיר איראני: ביצענו פעולות מוצלחות נגד ישראל

שר המודיעין האיראני הודיע כי כוחות הביטחון האיראניים הצליחו לסכל לאחרונה מספר פעולות ישראליות. בנוסף טען כי המדינה הצליחה גם לבצע פעולות נגד ישראל

בכיר איראני: ביצענו פעולות מוצלחות נגד ישראל
שר המודיעין האיראני איסמעיל חטיב צילום: סוכנות הידיעות תסנים

שר המודיעין האיראני איסמעיל חטיב אמר היום (רביעי) כי איראן הצליחה לסכל מספר מזימות ישראליות, בנוסף ציין חטיב כי כוחות איראנים ביצעו בחודשים האחרונים מספר פעולות אותן הגדיר "מוצלחות", נגד ישראל.

על פי הדיווח, השר הגיש למועצה האסלאמית העליונה, הממשלה של איראן, דו"ח ובו כמה פעולות מוצלחות של אנשי משרד המודיעין נגד מי שהוא מכנה "סוכנים ציונים" בשטחה שלאיראן ומחוצה לה.

"אנו רואים היום כי האויב לא מסוגל להשתמש בקשיים ובמחסור של בני העם שלנו על מנת לערער את היציבות והביטחון של תושבי הרפובליקה האסלאמית, למרות כל הפעולות שהוא מנסה לעשות. אחת הסיבות לכך היא הערנות של משרד המודיעין, שקשוב לציבור ומקיים איתו אינטראקציה למען ביטחון המדינה", אמר השר.

דברי הבכיר האיראני מגיעים כשברקע נרשמת התחממות בגזרה בין ישראל לאיראן, כאשר בשבוע שעבר דווח כי קצין במשמרות המהפכה נהרג באירוע בדרום המדינה ומוקדם יותר השבוע פרסמו באיראן כי נעצרה חוליית ריגול שעבדה בשיתוף עם סוכני ארגון "המוסד" שפעלו מתוך כורדיסטן.

איראן ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד