כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
הפריימריז מתקרבים

ההוראה לתומכי סמוטריץ': "שלבצלאל יהיה מספיק כוח"

על רקע המגעים עם בן גביר, במפלגת 'הציונות הדתית' נערכים לבחירות פנימיות לרשימה - ובהודעה שהופצה בקבוצות התמיכה של היו"ר, נקראים תומכיו להתפקד על מנת להצביע למועמדים המועדפים עליו • לפעילים הוסבר: "רוצים יותר אנשים 'שלו' במפלגה"

ההוראה לתומכי סמוטריץ': "שלבצלאל יהיה מספיק כוח"
בצלאל סמוטריץ' צילום: Yonatan Sindel/Flash90

הפריימריז במפלגת 'הציונות הדתית' קרבים ובהודעה שהופצה היום (רביעי) לתומכיו של יושב ראש המפלגה בצלאל סמוטריץ', נראה כי האחרון מנסה למצב את המועמדים שמזוהים איתו כמה שיותר גבוה.

מול סמוטריץ' אין מועמדים רציניים לראשות המפלגה, כך שהוא, בדומה ליו"ר 'הליכוד' בנימין נתניהו, לא חושש לגבי מקומו הראשון. אך במקביל ישנם פריימריז לרשימה, שם יש כמה מועמדים מבחוץ מלבד חברי הכנסת המכהנים.

הח"כ הנמרץ מעוניין שאנשים שמזוהים איתו יבחרו יותר גבוה, כך בהודעה שהופצה בקבוצה "חרדים למען סמוטריץ'", הפעילים מתבקשים להתפקד כדי להצביע למועמדים הקרובים ליו"ר.

"אנחנו רוצים שהאנשים שקרובים לבצלאל ייבחרו לרשימה במיקומים הגבוהים ביותר. אנחנו רוצים שלבצלאל יהיו כמה שיותר אנשים ״שלו״ בתוך המפלגה", הוסבר לפעילים. בהודעה הוסיפו, "אנחנו רוצים שלבצלאל יהיה מספיק כוח מפלגתי לבצע את כל הדברים שהוא רוצה".

בסוף ההודעה נכתב כי "בשביל זה בצלאל צריך כמה שיותר מתפקדים!". בינתיים, מלבד הח"כים, מתמודדים בין היתר העיתונאי ארנון סגל, חבר מועצת העיר ירושלים יוסף שפייזר ואף ייתכן בכיר מח"ש לשעבר משה סעדה, שעלה לכותרות לאחר ראיון בו חשף לכאורה על בעיות במערכת אכיפת החוק.

מפלגת הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ' פריימריז בחירות לכנסת ה-25

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד