א' אייר התשפ"ד
09.05.2024
איחוד שקד-הנדל

לפיד בירך, בימין תוקפים: "רק רוח וצילצולים"

אחרי שאיילת שקד ויועז הנדל הכריזו על ריצה משותפת בבחירות, בימין תוקפים ועוקצים: "במקום ללכת הביתה בבושת פנים, שני נוכלי העל חברו". ראש הממשלה לפיד פרסם ברכה

לפיד בירך, בימין תוקפים: "רק רוח וצילצולים"
הכרזת מפלגת הרוח הציונית צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90

התגובות לאיחוד בין 'ימינה' לסיעת 'דרך ארץ' במערכת הפוליטית: בעוד ראש הממשלה יאיר לפיד שומר על ממלכתיות, בימין תוקפים ומזכירים את הפרות הבטחות הבחירות של המפלגות.

לפיד כתב בחשבון הטוויטר שלו: "‏מברך את שרת הפנים ‎איילת שקד ושר התקשורת ‎ויועז הנדל, על הקמת מפלגת ״הרוח הציונית״, נמשיך לפעול ביחד למען אזרחי ישראל".

בגוש הימין עברו להתקפה. במפלגת 'הציונות הדתית' של בצלאל סמוטריץ' פרסמו לצד סרטון, תגובה חריפה, "הבשורה היחידה מההכרזה של שקד הערב היא למעשה העריקה הסופית שלה מהמחנה הלאומי והימין והבחירה שלה לחבור ליועז הנדל".

"הנדל מתנגד לממשלת ימין בראשות נתניהו, דבר שיוביל שוב להקמת ממשלת שמאל עם המפלגות הערביות תומכות הטרור. אנחנו קוראים לכל מאוכזבי איילת שקד: אתם מוזמנים להצטרף אלינו".

חבר הכנסת שלמה קרעי מ'הליכוד' תקף מצידו ולעג למפלגה החגדשה: "‏רוח ציונית - רק רוח וצלצולים. כמוץ אשר תדפנו רוח. במקום ללכת הביתה בבושת פנים, שני נוכלי העל חברו יחדיו. לא לחינם הלך הזרזיר אצל העורבת.

שקד ישבה עם תומכי טרור והיתה מאדריכלי הממשלה האנטי ציונית, ושר ההבל, הנדל, פגע ביהדות והפיץ שנאה כלפי חצי מהעם. לפח האשפה של ההיסטוריה!!". כך קרעי.

בחירות לכנסת ה-25 מפלגת הרוח הציונית איילת שקד יועז הנדל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד