י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
ברקע הדיווחים על מתיחות

יישרו ההדורים? בנט ולפיד נפגשו הערב

ברקע הדיווחים על מתיחות השוררת בין השניים, ראשי הממשלה לשעבר ובהווה נפתלי בנט ויאיר לפיד נועדו הערב ולפי ההודעה שפורסמה מטעמם הם שוחחו בעניינים מדיניים וביטחוניים

יישרו ההדורים? בנט ולפיד נפגשו הערב
בנט ולפיד צילום: מתוך פייסבוק של לפיד

ראש הממשלה יאיר לפיד וראש הממשלה החליפי נפתלי בנט נפגשו הערב (רביעי) בביתו של לפיד. לפי ההודעה שיצאה מלשכת ראש הממשלה, הפגישה עסקה במספר סוגיות ביטחוניות ומדיניות.

הפגישה מגיעה ברקע דיווחים אחרונים כי בין השניים שוררת מתיחות, כאשר בנט אף סירב להצעת לפיד לכהן כממלא מקום שר החוץ, תיק שבו מחזיק לעת עתה לפיד בעצמו שהפך לראש ממשלה ובנט לחליפי ללא תפקיד שר כלשהו. לצד זאת לבנט אין אפילו לשכה לנהל ממנה את ענייניו ומסתפק בחדר פשוט של חבר כנסת מן המניין בבניין הכנסת.

בשבוע האחרון דווח ב'כאן 11' כי מיד אחרי שסיים את תפקידו כראש ממשלה, במשרד ראש הממשלה חיפשו לשכה לנפתלי בנט. בניין משרד רה"מ כידוע מיושן וצפוף ולאחר שלא מצאו לשכה הולמת הציעו לבנט לשבת בחדר ששימש עד לאחרונה את נעמה שולץ שהיתה מנכ"לית משרד רה"מ החליפי.

בנט ולפיד בשולי מליאת הכנסת.

מדובר בחדר קטן בקומה 8 במשרד רה"מ. בסביבת בנט טענו שמדובר ב"הצעה משפילה" ובנט החליט להעביר את לשכתו ואת סדר יומו לכנסת, שם יש לו חדר מתוקף היותו חסר כנסת.

המצב שבו לרה"מ החליפי אין לשכה מרווחת הוא חדש. לפיד וגנץ ששימשו בתפקיד נהנו מהלשכות במשרד החוץ ובמשרד הביטחון מה שכמובן לא רלוונטי עבור בנט שלא מחזיק בשום משרד משמעותי בעל בניינים ומשרדים.

גורמים שמעורבים בפרטים אמרו אז שאם לפיד היה רוצה למצוא עבור בנט לשכה ראויה הוא היה מוצא כזאת.

מסביבת בנט נמסר אז בתגובה לדיווח כי "רה"מ החליפי מקיים את עיקר סדר יומו מהלשכה בכנסת ועומדת לרשותו לשכה נוספת במשרד רה"מ".

 

מתיחות נפתלי בנט יאיר לפיד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד