כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
לקראת יום העיון השנתי

ראשי 'איגוד הסמינרים' בביקור מרומם אצל הרבי ממודז'יץ

ראשי 'איגוד הסמינרים' נערכים ליום עיון בשבוע הבא ועלו להזמין את האדמו"ר ממודז'יץ לשאת דברים ביום העיון השנתי. האדמו"ר ייחד מזמנו דקות ארוכות כדי לשמוע על מלאכת הקודש של מנהלי הסמינרים, הניצבים בחזית העשייה החינוכית למען הדור הבא

ראשי 'איגוד הסמינרים' בביקור מרומם אצל הרבי ממודז'יץ
ראשי האיגוד אצל הרבי ממודז'יץ צילום: באדיבות המצלם

לקראת יום העיון השנתי של 'איגוד הסמינרים', בו ישתתפו עשרות מנהלי הסמינרים חברי האיגוד מכל רחבי הארץ, אשר ייערך ביום שני הקרוב ד' באב תשפ"ב במלון 'גלי צאנז', התקבלו ראשי 'איגוד הסמינרים' במעונו של  האדמו"ר ממודז'יץ, חבר מועצת גדולי התורה.

בביקור המרומם, ביקשו ראשי האיגוד להזמין את האדמו"ר לשאת דברים בראש יום העיון.

האדמו"ר ייחד מזמנו דקות ארוכות כדי לשמוע על מלאכת הקודש של מנהלי הסמינרים, הניצבים בחזית העשייה החינוכית למען הדור הבא, בהיותם מופקדים על מלאכת החינוך של רבבות בנות ישראל.

במפגש השתתפו הרב שלמה וולף – ממנהלי סמינר הרב וולף בבני ברק, בשליחות אביו הרב זאב וולף יו"ר 'איגוד הסמינרים', ומנכ"ל האיגוד הרב יצחק אוסטרליץ.

לקראת סיום הביקור, הבטיח האדמו"ר את השתתפותו ביום העיון, אשר ההכנות לקראת קיומו נכנסו לישורת האחרונה, והאציל מברכותיו לראשי האיגוד ולמנהלים המתכנסים כי חפץ ה' בידיהם יצליח.

ב'איגוד הסמינרים' מציינים, כי בימים האחרונים משלימים המנהלים את הליכי הרישום לקראת ההשתתפות ביום העיון, וכן שלחו מגוון שאלות חינוכיות בוערות, אשר יידונו בכובד ראש ובהרחבה במהלך מושבי יום העיון ובפאנלים השונים.

איגוד הסמינרים הרבי ממודזיץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד