כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
האב הקריא את דברי האם

מתן בן ה-6 הובא למנוחות: "היית ילד מתוק; זה לא נתפס"

יממה לאחר שרכב פלסטיני התנגש ברכב המשפחה בבנימין, מתן צינמן בן ה-6 הובא למנוחות. אביו ספד לו: "זה מעציב שלא אוכל להתעצבן עליך יותר. תמיד יהיה לנו מקום בלב בשבילך". אמו נשארה בבית החולים ולא יכלה להגיע: "אתה מדבר על זה שנתיים אבל לא תוכל להיות בכיתה א' לצערי"

מתן בן ה-6 הובא למנוחות: "היית ילד מתוק; זה לא נתפס"
הלוויתו של מתן צינמן ז"ל צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

קורע לב: מתן צינמן ז"ל בן ה-6 שנהרג בתאונת דרכים חזיתית עם רכב פלסטיני בכביש 60, הובא היום (חמישי) למנוחת עולמים במסע הלוויה קורע לב.

רכב שבו נהגה צעירה ערביה סטה מנתיבו כדי לעקוף והתנגש ברכב משפחת צינמן מהיישוב שבות רחל בבנימין שבו נהגה אם המשפחה רבה צינמן כשמאחוריה ארבעה מילדיה. האם רבקה מצהירה כי זו הייתה תאונה מכוונת ולכן מדובר בפיגוע, אך המשטרה מתעלמת וטוענת שמדובר בתאונה תמימה.

אביו של מתן, חיים, ספד לו ואמר: "אימא רצתה להגיע מאוד והיא לא יכולה. אבל אימא ואחים שלך ואחים שלו רצו שאגיד לך: היית ילד מתוק, רציתי לראות אותך גדל וזה לא יקרה. זה לא נתפס שאתה לא שם. זה מעציב שלא אוכל להתעצבן עליך יותר".

מתן ז"ל. (באדיבות המשפחה)

"אנחנו מתגעגעים ורוצים שתחזור, תמיד יהיה לנו מקום בלב בשבילך. אני מתגעגע אליך, ידעת להיות אח טוב. מתני שלי, אפילו לא ראיתי אותך כשהגעתי לתאונה, ראיתי את כולם חוץ ממך. אני לא ראיתי אותך ואמרו לי שלקחו אותך באמבולנס. דאגתי לך", הוסיף.

אימו רבקה הייתה חייבת להישאר בבית החולים ולא יכלה להגיע להלוויה, אך אביה הקריא ציטוטים בשמה: "כולם יגדלו ורק אתה לא, אני לא מאמינה. התיק שלך מוכן לכיתה א'. אתה מדבר על זה שנתיים אבל לא תוכל להיות בכיתה א' לצערי".

מצבו של אחיו בן ה-10 של מתן שמאושפז בבית החולים שערי-צדק, מוגדר קשה, אך חל שיפור במצבה של האחות בת ה-12 ומצבה מוגדר בינוני. לא נשקפת סכנה לחייהם של הילדים.

הלוויה מתן צינמן תאונת דרכים קטלנית כביש 60

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד