י' אייר התשפ"ד
18.05.2024
נורמליזציה עוצמתית

השגריר הבחרייני: "כל ישראלי שאני מכיר חזר עם ניצוץ בעיניים"

ארגון 'סטארט-אפ נשיונל סנטרל', ארגון ללא מטרות רווח המקדם חדשנות ישראלית ברחבי העולם, הציג היום ל-15 סטארטאפים ישראלים מובילים, הזדמנויות עסקיות משמעותיות בבחריין

השגריר הבחרייני: "כל ישראלי שאני מכיר חזר עם ניצוץ בעיניים"
חלק ממשתתפי הועידה צילום: באדיבות המצלם

באירוע של ארגון 'סטארט-אפ נשיונל סנטרל', ארגון ללא מטרות רווח המקדם חדשנות ישראלית ברחבי העולם עם שגרירות ממלכת בחריין בישראל, והמועצה לפיתוח כלכלי של בחריין (EDB), נערכה פגישה עם 15 חברות ישראליות בבחריין.

ממלכת בחריין מציעה עלויות תפעול נמוכות וכן סובסידיות עבודה משמעותיות שיכולות להועיל לסטארט-אפים ישראלים ולתת מענה למאבק במחסור בתעסוקה הטכנולוגית בישראל.

סטארטאפים אלו מסוגלים לספק התקדמות טכנולוגית לבחריין ולהשפיע על הכלכלה ועל הרמה הכוללת של מקומות עבודה שנוצרו; "כל ישראלי שאני מכיר שהיה בבחריין חזר עם ניצוץ בעיניים, ומי שהגיע לעסקים יגיד לך שבחריין ידידותית לעסקים וגישת העבודה שלנו היא 'תכלס'", כך השגריר חאלד אל ג'לאמה שגריר ממלכת בחריין במדינת ישראל, על הסיכוי של ישראלים להקים פעילות בארצו.

"היום למדנו על ההזדמנויות המדהימות שמציעה בחריין לחברות טכנולוגיה ישראליות. אנו פועלים לטפח שיתופי פעולה כאלה שהם הבסיס ליחסים ארוכי טווח בין ישראל לממלכת בחריין", הוסיף סמנכ"ל דיפלומטיה חדשנות של Start-Up Nation Central, יריב בכר.

בחריין נורמליזציה הסכמי אברהם

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד