כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
"מחטף אלים"

נקמה: מיכאלי ביטלה את השריון המובטח ליריב

הנהלת מפלגת העבודה התכנסה לשם אישור תקנון הפריימריז, ואישרה פה אחד גם את ההחלטה לבטל את השריון המובטח למזכ"ל המפלגה - שבמקרה נחשב למתנגדה הבכיר של מרב מיכאלי, ואף הפסיד לה בהתמודדות על תפקיד היו"ר. הוא תוקף בתגובה להחלטה: "מהלך שירסק סופית את הדמוקרטיה המפלגתית"

נקמה: מיכאלי ביטלה את השריון המובטח ליריב
פריימריז בעבודה צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90

ככה יעשה למתמודד נגדה? יו"ר 'העבודה' מרב מיכאלי, מקדמת באמצעות הנהלת המפלגה את ביטול השריון השמור למזכ"ל המפלגה ברשימה, שנחשב למתנגד בולט של מיכאלי.

ההנהלה התכנסה ואישרה את תקנון הפריימריז, שיגיע גם להצבעה בוועידת המפלגה. בנוסף, היא ביטלה את השריון השמור למזכ"ל ערן חרמוני, במקום ה-11, ממערכת הבחירות האחרונה.

חרמוני נחשב למבקר בולט של מיכאלי, ואף התמודד מולה בבחירות לראשות המפלגה והובס בנוקאאוט כאשר מיכאלה גרפה 82% מהקולות. הוא תוקף בתגובה להחלטה, "מחטף אלים, אנטי-דמוקרטי וחיסול שאריות הדמוקרטיה".

לדבריו, "מדובר במהלך שירסק סופית את הדמוקרטיה המפלגתית ואת האיזונים והבלמים הקיימים בכל תנועה דמוקרטית. כפי שידוע לכולם, מיד לאחר הבחירות לראשות המפלגה הודעתי קבל עם ועולם על כוונתי להתייצב ראשון במערכה להצלחת המפלגה בבחירות ובירכתי את יו"ר המפלגה על ניצחונה. אני מאמין בדמוקרטיה".

"למחרת יו"ר המפלגה אף לחצה את ידי, והאמנתי כי יש נכונות לאחד את כל קצוות הבית. הסתבר מהר מאוד שהכול היה הצגה אחת גדולה", תקף.

מרב מיכאלי מפלגת העבודה ערן חרמוני בחירות לכנסת ה-25

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד