ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024
נעדר כבר 124 ימים

הותר לפרסום: זהו אחד החשודים בפרשת היעלמות מוישי קליינרמן, חשוד נוסף שוחרר

תושב ירושלים בשנות השלושים לחייו, הוא העצור בחשד למעורבות בהיעלמותו של הנער החרדי מוישי קליינרמן, שנעדר מזה 124 ימים | בית המשפט אישר לפרסם את פרטיו. במקביל, החשוד השני שוחרר ממעצר, ללא תנאים מגבילים | נמשכים כל העת החיפושים אחר הנער שמדאיג את המדינה 

הותר לפרסום: זהו אחד החשודים בפרשת היעלמות מוישי קליינרמן, חשוד נוסף שוחרר
מוישי קליינרמן, החיפושים באזור מירון צילום: באדיבות המצלם/דוד כהן, פלאש 90

בית המשפט התיר היום (חמישי) לפרסום כי אחד החשודים בהיעלמותו של הנער מוישי קליינרמן, שנעדר מזה כארבעה חודשים, הוא סלמון אברמוב, תושב ירושלים בשנות השלושים לחייו. החשוד השני שוחרר הערב ממעצר, ללא תנאים מגבילים.

שלשום הותר לפרסום כי במסגרת הפרשה נעצרו בימים האחרונים שני חשודים. אחד מהם, סלמון אברמוב, שנעצר לפני למעלה משבוע במסגרת חקירה אחרת - ובהמשך נקשר שמו להיעלמותו של קליינרמן. החשוד הנוסף נעצר ביום שני האחרון. השניים חשודים במעורבות בהיעלמותו של מוישי, אך טרם ברור האם הם אכן יובילו לפריצת דרך בפרשה.


חיפושים אחרי מוישי קליינרמן באזור מירון

בית משפט השלום בירושלים האריך את מעצרם עד ליום ראשון, והערב, לבקשת כלי התקשורת, התיר לפרסם את שמו של אברמוב. שמו של החשוד השני עדיין אסור בפרסום.

קליינרמן נעדר מזה 124 ימים. הוא נראה בפים האחרונה ביישוב מירון - אך מאז נעלמו עקבותיו. במשפחתו של מוישי אמרו השבוע כי הם "סומכים על המשטרה שתבצע כל פעולה שצריך, על מנת לאתר את מוישי יום ולהשיבו הביתה, ובהתאם אנו דורשים כי הנושא לא ירד מסדר היום".

• פרשת הנער מוישי קליינרמן: כל העדכונים

"היחידה החוקרת נמצאת בקשר רצוף עם הורי הנעדר ומעדכנת אודות ההתקדמות בחקירה", נמסר מטעמם של בני המשפחה, "אנו רואים מחויבות עמוקה של כל העוסקים בפרשה, החל מרמת המפכ"ל, מפקד המחוז, ראש הימ"ר (היחידה המרכזית) ועד אחרון שוטרי היחידה החוקרת".

עורך דין רועי אטיאס, המייצג את אברמוב, מסר לאחר הדיון שלשום בבית המשפט: "למען הסר ספק, אף אחד לא יכול לחשוד במרשי, גם לא היחידה החוקרת, בכך שגרם להיעדרותו של הנער. המשטרה בצעד נואש ומביש ניתן לומר, מנסה להדביק למרשי מעשים או מעורבות שלילית על לא עוול בכפו. אין לי שום צל של ספק שבימים הקרובים מרשי ישוחרר ממעצר ויטוהר מכל חשד".

הציבור נקרא להתפלל לשלומו של אברהם משה בן גיטל ה' ישמרהו ויחיהו.

 

 

מוישי קליינרמן נעדר הותר לפרסום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד