ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024
הוגש כתב אישום

חדרים בשווי כ-100,000 ש"ח: כך הונה תושב י-ם בעלי עסקים

לבית המשפט הוגש כתב אישום נגד אברהם קרדי, וזאת לאחר שביצע בהזדמנויות שונות עבירות מרמה וזיוף נגד בעלי עסקים ונותני שירותים בסה"כ של יותר מ-120 אלף שקלים

חדרים בשווי כ-100,000 ש"ח: כך הונה תושב י-ם בעלי עסקים
מסוף אשראי צילום: FREEPIK

פרקליטות מחוז ירושלים הגישה היום (שישי) לבית משפט השלום בירושלים כתב אישום נגד אברהם קרדי (32), תושב ירושלים, וזאת לאחר שביצע בהזדמנויות שונות עבירות מרמה וזיוף נגד בעלי עסקים ונותני שירותים בסה"כ של יותר מ-120 אלף שקלים.

על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות אליה אביחי, הנאשם ביצע עסקאות ורכישות שונות בישראל וזאת באמצעות פרטי כרטיסי אשראי של אחרים ממדינות זרות. הנאשם הציג בפני בעלי העסקים או נותני השירותים השונים מצג לפיו מדובר באמצעי תשלום שהוא עושה בהם שימוש כדין וכי יש כיסוי לעסקאות שהוא מבצע.

כך לדוגמא, באחד המקרים הנאשם ביצע הזמנת חדרים במלון בשווי כולל של למעלה מ-96,000 שקלים ממספר כרטיסי אשראי. במסגרת מצג השווא הנאשם טען בפני הנהלת המלון כי מי שמשלם עבורו את החשבונות הינם בני משפחתו מחו"ל.

לאחר מספר דחיות תשלומים מטעם חברות האשראי ביקש מנהל המלון מהנאשם שישיב את חובו. בעקבות זאת, הנאשם הזדהה בכזב באמצעות תכתובת ב"ווטסאפ" כבן דודו תוך שהשתמש בדרכון מזויף. לפני כשבוע ניסה הנאשם לחמוק מן המלון מבלי לשלם למלון את חובו ונעצר על ידי המשטרה.

בנוסף, בהזדמנויות שונות, הנאשם זייף טפסי העברות בנקאיות עבור מוצרים ושירותים שביקש לרכוש, והציג אותם למוכרי המוצרים או נותני השירותים וקיבל מהם את התמורה במרמה. כך לדוגמא באחד המקרים רכש שלושה כרטיסים להופעה באמצעות טופס העברה בנקאית מזויף.

הפרקליטות מבקשת מבית המשפט להורות על מעצרו של הנאשם עד לתום ההליכים המשפטיים, זאת נוכח השיטתיות, התחכום הרב, מספר הקורבנות והיקפי העבירות וההיעזרות באחרים, ונוכח אזרחותו הנוספת ומרכז חייו של הנאשם כמו גם הימלטותו בעבר מאימת הדין.

 

 

הונאה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד