כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
טירוף הלוטו בארה"ב

זוכה יחיד ב-1.2 מיליארד: הבחירה שעשה תעלה לו ביוקר

תושב אילינוי הצליח לנחש נכונה את המספרים - וזכה בפרס השלישי בגובהו בהיסטוריית הלוטו בארה"ב, אך טעות שעשה בבחירת הכרטיס תעלה לו ביוקר, מאחר שסימן כי ברצונו לקבל את סכום הזכייה מהר ולא בתשלומים - הוא יגרוף לכיסו 747.2 מיליון דולרים "בלבד"

זוכה יחיד ב-1.2 מיליארד: הבחירה שעשה תעלה לו ביוקר
דולרים. אילוסטרציה צילום: pixabay

תושב אלינוי, ששמו לא פורסם, זכה ב-1.28 מיליארד דולר לאחר שקנה את הכרטיס הזוכה בהגרלת הלוטו של "מגה מיליונס" שהתקיימה אתמול.הזוכה המאושר רכש כרטיס בודד במדינתו וזכה ב-1.28 מיליארד דולר. זוהי הזכייה השלישית בגודלה בתולדות הלוטו האמריקאי. המספר בר המזל: 13-36-45-57-67.

סכום הזכייה התעצם לממדים הללו בגלל שבמהלך 29 הגרלות רצופות, לא נמצא זוכה; איש לא ניחש נכונה את ששת המספרים מאז ה-14 לאפריל. עם זאת, הזוכה לא יקבל את מלוא דמי הזכייה, משום שהפרס של 1.28 מיליארד נועד למי שרכשו כרטיס שמקנה להם תשלומים שנתיים, במהלך 29 השנים האחרונות ועל כן יגרוף הזוכה לכיסו 747 מיליון דולר "בלבד".

הסיכויים לזכות בפרס עומדים על 1 ל-302 מיליון. הגרלת הלוטו "מגה מיליונס" מתקיימת בכ-45 מדינות בארה"ב, ביניהן מדינת וושינגטון, ואיי הבתולה האמריקאים. 

שיא הקופה היה 1.537 מיליארד דולר, שבו זכה כרטיס בודד שנמכר בדרום קרולינה בשנת 2018. זאת הקופה השנייה בגודלה עבור כל משחק לוטו בארה"ב, אך זהו פרס הלוטו הגדול בעולם שזכה בכרטיס אחד בלבד, לפי Mega Millions.

הקופה הגדולה ביותר של כל משחק לוטו בארה"ב הייתה 1.586 מיליארד דולר - פרס פאוורבול ב-13 בינואר 2016, שמשותף לזוכים מקליפורניה, מפלורידה ומטנסי. מדובר בהגרלה שמתקיימת ב-45 מדינות ברחבי ארה"ב, בוושינגטון הבירה ובאיי הבתולה האמריקניים. 

לוטו אמריקאי זכייה בלוטו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד