כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
"תעברו משבעה לשבעה"

פנו לשב"כ: משפחת לפיד מקבלת איומים וקללות - המאיים אותר

בלשכת ראש הממשלה יאיר לפיד פנו בשבועות האחרונים לשב"כ בבקשה לחקור איומים שהתקבלו על רעיית ראש הממשלה ליהיא לפיד בדואר אלקטרוני אנונימי הכולל בתוכו קללות גידופים ואיומים | הגורם אותר והוזהר, על פי השב"כ רמת האיום נמוכה והמסקנות הועברו ליחידת מגן

פנו לשב"כ: משפחת לפיד מקבלת איומים וקללות  - המאיים אותר
יאיר לפיד צילום: אריה לייב אברמס, פלאש 90

מספר מיילים שנשלחו החודש מאותה כתובת, כוללים גידופים, קללות ואיומים על רעיית ראש הממשלה ליהיא לפיד, ובני משפחתה. לפי הדיווח של טל שלו ב'וואלה!' במשרד רה"מ התלוננו, הפנייה טופלה על ידי שב"כ, והגורם ששלח את המיילים אותר והוזהר. הם הוסיפו שנקבע כי רמת האיום נמוכה והנחיות אבטחה הועברו בהתאם ליחידת מגן, שאחראית על אבטחת אשת ראש הממשלה.

המיילים כללו איחולי מוות ומחלות כגון מחלת סרטון ממנה נפטר אחיה של רעיית רה"מ, "שמהשבעה של אחיך תעברו לשבעה הבאה - כימו הקרנות ללא מזור. לכל משפחת מן ולפיד מגדול עד קטן אמן ואמן" נכתב באחד המיילים.

כזכור, לפני כחודשיים הוגש כתב אישום נגד אילנה ספורטה חניה, פעילה פוליטית, בגין סחיטה באיומים של ראש הממשלה דאז, נפתלי בנט, והחזקת ונשיאת נשק. ספורטה, תושבת אשקלון בת 64, הכינה שני מכתבי איומים: את המעטפה הראשונה מיענה בכתב ידה לגילת בנט, ושלחה למכללה ברעננה בה היא עובדת, כשבתוך המעטפה היא הניחה שמרדף ובו כדור חי בגודל 5.56 מ"מ ודף נייר ובו המלל המודפס: "זה הכדור שיפגע בבטן הרכה שלך נפתלי בנט ויפגע היישר ביוני בנט אם לא תתפטר". את המעטפה השנייה מיענה בכתב ידיה ליוני, בנו של בנט, ושלחה לבית המשפחה ברעננה. בתוך המעטפה הזו הניחה כדור באותו הגודל, ודף נייר ובו המלל המודפס: "זה הכדור שיפגע וינטר את גילת שלך הנוכלת או אותך נפתלי בנט נוכל תתפטר עצה לך".

ספורטה היא פעילה פוליטית, המרבה לפרסם ברשתות החברתיות פרסומים פוליטיים, ולהשתתף בהפגנות ומחאות פוליטיות. בחודשים שלפני פרסום המכתבים היא הרבתה לפרסם ברשתות החברתיות פרסומים בגנות בנט.

 

יאיר לפיד איומים ברצח שב"כ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד