י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
"תחושות טובות"

רק בן 10: המיליארדר הצעיר בעולם עם אחוזת ענק ובנטלי

למומפה ג'וניור בן 10 מניגריה יש מיליונים על שמו, כך לפי אביו העשיר שהעניק לבנו אחוזה ביום הולדתו. לדבריו, "הבעלות של הבית שלך היא אחת התחושות הטובות ביותר אי פעם. אי אפשר לתאר את זה במילים, אי אפשר לכמת את זה בכסף"

רק בן 10: המיליארדר הצעיר בעולם עם אחוזת ענק ובנטלי
המיליארדר הצעיר צילום: אינסטגרם

ילד בן 10 זכה לכינוי "המיליארדר הצעיר בעולם" בזכות העושר שלו. מומפה ג'וניור, רק בן 10, קנה את האחוזה הראשונה שלו בגיל שש בלבד, ונראה באופן קבוע מתלבש בבגדי מעצבים כמו גוצ'י ורסאצ'ה. מומפה ג'וניור הילד מניגריה, הוא הבן היחיד של ידוען הרשת איסמעיליה מוסטפה, או 'מומפה האבא', אביו העניק לו במתנה אחוזה למתנת יום הולדת.

לדבריו, "הבעלות של הבית שלך היא אחת התחושות הטובות ביותר אי פעם. אי אפשר לתאר את זה במילים, אי אפשר לכמת את זה בכסף, בעלות על בתים היא תחושה שהופכת את היום יום בחיים למשהו ששווה להתמודד איתו". כך דווח ה'דיילי מירור'.

למרות היותו רק בן 10, אביו של ג'וניור מתעקש שהוא "שילם את חובותיו" והרוויח את האחוזה שלו ביושר. לדבריו, "בעל הבית הצעיר ביותר שלובש גוצ'י ועדיין בעל בית. מגיע לו כמה שבחים כי הוא שילם את חובותיו במלואם".

כשהוא מצטלם ומפרסם תמונות באינסטגרם לעוקביו, הניגרי הצעיר עומד מול מכוניות יקרות כמו למבורגיני ובנטלי. הונו של אביו, הוא למעלה משישה מיליארד דולר.

בניגריה דווח כי האבא איסמעיליה מוסטפה (מומפה האבא) נעצר בינואר האחרון, הוא הואשם על ידי הסוכנות למלחמה בשחיתות בניגריה בהלבנת שווה ערך ליותר מ-15 מיליון דולר. כלי תקשורת מקומיים דיווחו שהוא לא הודה באשמה ושוחרר בערבות בסך חצי מיליון דולר.

אינסטגרם ניגריה מיליארדר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 31 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד