כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
כאב ראש לשקד

הקרב בין 'הבית היהודי' ל'ימינה' על האות המיתולוגית

איילת שקד עוד רק מתרגלת לשם 'הרוח הציונית', וכבר מחכה לה כאב חדש חדש בדמות האות שתוצב על פתק המפלגה בקלפי, בעקבות דרישה של 'הבית היהודי' להחזיר לה את האות שהושאלה להם בבחירות האחרונות | הפתרון שעשוי לסיים את הסאגה הוא ריצה משותפת 

הקרב בין 'הבית היהודי' ל'ימינה' על האות המיתולוגית
הצבעה בבחירות צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90

מפלגת 'הרוח הציונית' מתחילה את צעדיה הראשונים מאז ההכרזה על האיחוד בין אילת שקד ליועז הנדל, ומנסה לגייס שמות חדשים - וכעת מתברר כי גם ייתכן ותצטרך לבחור אות חילופית לפתק בקלפי שיש לו משמעות די גדולה עבור מפלגות מגזריות.

לכאורה המפלגה הייתה אמורה לקבל את האות ב' על פתק ההצבעה בקלפי, איתה רצה 'ימינה' בבחירות האחרונות עם צמד האותיות 'טב', אלא שבמפלגת 'הבית היהודי' שקיבלה פנים חדשות בדמות ראש העיר גבעת שמואל, יוסי ברודני, פנו לשקד, בנט וכהנא, שנחשבים באופן משפטי לבעלי המפלגה, בדרישה "להחזיר" להם את האות ב' המיתולוגית שהיתה על לאורך השנים סימן הזיהוי של מפלגת המפד"ל ההיסטורית.

בבחירות האחרונות תמכה 'הבית היהודי' ב'ימינה', ובעקבות כך השאילו למפלגה את האות המיתולוגית. כעת, הם דורשים בחזרה את האות כיוון שלטענתם הם נערכים לריצה עצמאית: "האות ב' היא הבית של כולנו ושייכת אך ורק לבית היהודי- מפד"ל".

אם אכן שתי המפלגות ירוצו בנפרד 'הרוח הציונית' תצטרך לקחת אות אחרת, אך ההערכה במערכת הפוליטית היא שהמפלגות ירוצו במשותף מה שיחסוך לשקד את כאב הראש.

מפלגת הרוח הציונית בחירות לכנסת ה-25 הבית היהודי יוסי ברודני המפד"ל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד